Gå til innhold

FU (jentespørsmål): sammen på do?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke jeg da....
Skrevet

*kremt* Jeg er jente. Det å gå sammen med venninner på do har aldri vært min greie, jeg har ikke tenkt tanken engang. Men det virker jo som det er helt naturlig for jenter. Gikk dere på do med venninner da dere var "i den alderen"?

Skrevet

På fest er vel nesten "alle på do med alle" ;0)

Ellers liker jeg best å gå på i i fred.

Om det er jente eller gutt som er sammen med meg på do er det samme.

Gjest millemapia
Skrevet

På fest er vel nesten "alle på do med alle" ;0)

Ellers liker jeg best å gå på i i fred.

Om det er jente eller gutt som er sammen med meg på do er det samme.

Jeg har alltid gått med mine venninner på do, særlig på fest - men ellers også. Nå er jeg blitt såpass voksen at jeg liker å tisse alene, men ikke på fest :-)

Skrevet

Jeg har alltid gått med mine venninner på do, særlig på fest - men ellers også. Nå er jeg blitt såpass voksen at jeg liker å tisse alene, men ikke på fest :-)

Nei, rart med det, blir liksom noe annet på fest!

:0)

Skrevet

Ja, det gjorde jeg.

Var koselig å gå på do sammen med venninner og oppdatere hverandre på alt som skjedde, alle man traff og alt folk sa :-).

Skrevet

På fest går jeg på do sammen med folk enda jeg, ikke trenger det å være en venninne heller, gjerne bare noen jeg treffer utenfor doen.

Om de går på do og sier at jeg bare skal bli med inn, så gjør jeg det, tror liksom det går mye fortere på den måten.

Men når jeg går sammen med menn er det menn jeg kjenner da, ikke ukjente, det får være måte på, til og med for meg!

Men ikke når jeg skal bommelom, da går jeg alene!

Kommer mye givende snakk ut av sånne doturer, av alle hemmeligheter jeg har blitt forært opp igjennom åra har veldig mange av dem kommet frem på do!

Syns dog det er rart at menn går på do sammen da, he-he!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja det gjorde jeg. Er jo på do vi fikk pratet om hemmeligheter og ble oppdaterte ;o)

Det hender enda på fest at jeg går sammen med andre. På puben her så er det 2 doer i den ene båsen, så det er nok ganske vanlig.

Skrevet

Ja, jeg gjorde det, men vi gikk ikke inn i båsen sammen, da, det var mer "hang around" i området utenfor - der hvor vaskene etc er.

Skrevet

Inn i selve avlukket? Aldri. Kunne ikke falle meg inn.

Inn i "forrommet"? Selvfølgelig. Piffe opp sminken, diskutere gutter vi traff etc.

Skrevet

Jeg kjenner meg heller ikke igjen i den typiske "blir du med på do" greia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...