Shova Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Det er tillatt, men jeg kommer aldri til å skrive å foran noe annet enn ren infinitiv. Der er vi ihvertfall enige;) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Det er tillatt, men jeg kommer aldri til å skrive å foran noe annet enn ren infinitiv. Jadajadajadajada.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Det er tillatt, men jeg kommer aldri til å skrive å foran noe annet enn ren infinitiv. Skulle vært med en smiley der... men han sneik seg ut.. Her ern: ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Det er ikke noe unntak - du er fortsatt i din fulle rett til å skirve å+verb, så du trenger ikke benytte deg av splittet infinitiv:-) Men i enkelte tilfeller vil det kunne ha betydningsforskjell, se eksempler fra Babette i tråden som det linkes til i svar til prust nedenfor. ''...fulle rett til å skirve å+verb'' "Skirve" er greit? 0 Siter
morsan Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 ''...fulle rett til å skirve å+verb'' "Skirve" er greit? Ja, det er helt "Geirt"! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Ja, det er helt "Geirt"! ;-) :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.