Gå til innhold

Til alle julehatere: litt å irritere dere over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg om en som blir glad.. Mannen min elsker marsipan. En jul klarte jeg å få tak i en marsipangris som veide 1 kg. Da var det en som var fornøyd. Jeg tror jeg betalte 200 kr for grisen, men det var verdt pengene.

Skrevet

Nå vet jeg om en som blir glad.. Mannen min elsker marsipan. En jul klarte jeg å få tak i en marsipangris som veide 1 kg. Da var det en som var fornøyd. Jeg tror jeg betalte 200 kr for grisen, men det var verdt pengene.

Ja, jeg er også glad. Innen jul er jeg nok feit som en julegris! :o)

Skrevet

Det er for tidlig, jeg kunne vært eplekjekk å sagt at jeg ikke skal kjøpe før desember, men det ville vært en løgn.

Her har den ikke kommet i butikken enda, men jeg kjøper nok så snart den kommer, den er best fersk.

Men for å si det sånn så kjøper jeg aldri marsipan til jul for da er jeg allerede møkklei marsipan!

Skrevet

Yammi!!

Men deter litt tidlig da...Jeg har ikke kjøpt verken marsipan eller kakemann enda! *stolt*

Skrevet

Det ver vel heller jule_elskerne_ som iriryterer seg over denslags, eller hva? :-)

Men 'fint' at marsipanen blir tørr og gammal innen jula kommer....

Skrevet

Det ver vel heller jule_elskerne_ som iriryterer seg over denslags, eller hva? :-)

Men 'fint' at marsipanen blir tørr og gammal innen jula kommer....

Neida, jeg er juleelsker, og jeg irriterer meg _ikke_ over at julemarsipanen kommer tidlig i butikkene. Da varer jo jula lengere! :o)

Skrevet

*URK*

* hater jula i september og oktober *

Jeg er glad jula i desember, men det er altfor tidlig med juleprodukter nå! Jeg overser det, og kjøper ikke før i desember. Men det er nettopp sånt no som ødelegger julestemningen for mange.

Skrevet

Jeg liker godt å begynne i god tid med jula og har begynt å glede meg til å ta frem julebøkene her på jobben, men det er vel halvannen mnd frem i tid ennå.

Ikke planer om jeg kjøper julemarsipan nå! Den eneste måten å få slutt på dette på er jo at ingen kjøper marsipanen før i desember.

Skrevet

Jeg er glad jula i desember, men det er altfor tidlig med juleprodukter nå! Jeg overser det, og kjøper ikke før i desember. Men det er nettopp sånt no som ødelegger julestemningen for mange.

Enig i det, men har sluttet å gidde å ergre meg over det.

Skrevet

Jeg liker julen og synes den skal være i julen, altså i desember. Baking kan vi begynne med i november.

Julefeiring kommer vel til å forsvinne med årene, det blir juliaften istedenfor!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg elsker julen, men at varer jeg forbinder med jul kommer i butikken nesten en uke før kalenderen bikker seg inn på oktober, se, det er jeg _helt_ imot!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...