Gå til innhold

Mens vi varmer opp til høstferien.. (quiz)

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 av 15 her også. Bomma på antall innbyggere i Oslo og hvilken kommune som ligger ved havet.

Skrevet

13 av 15 her også. :o) Bomma på E6 midtpunkt (trodde den gikk fra Roma - Nordkapp jeg og da er vel ikke noen av de stedene midtpunkt?!) og på inbyggertallet i Norge.

Skrevet

13 av 15 her også, og det var _selvfølgelig_ ikke flaks:-)

Snarere litt uflaks at det ikke ble 15;-)

Skrevet

Fikk 12 av 15 og er døds imponert over meg selv:-)

Ja, ja en fin start på helg...

God helg fra

Aliza1365380759
Skrevet

15 av 15! Til mitt forsvar har jeg feriert mye i Norge, men vært svært lite i utlandet, i tillegg til at jeg er fra Nord-Norge og derfor har rimelig god kontroll på hva som foregår "der oppe".. :-)

Skrevet

15 av 15! Til mitt forsvar har jeg feriert mye i Norge, men vært svært lite i utlandet, i tillegg til at jeg er fra Nord-Norge og derfor har rimelig god kontroll på hva som foregår "der oppe".. :-)

Wow!

Skrevet

Som Severin Suveren ;)

Skrevet

11 av 15. Jeg har aldri vært nord forTrondheim, så jeg er storfornøyd med resultatet. ;)

Skrevet

Jeg kan visst ikke så mye geografi som jeg trodde. Jeg måtte gjette på 4 spørsmål, så det var ren flaks at jeg fikk 14 av 15 rette.

Skrevet

Jeg fikk 14 av 15 :-)

Tok feil på Honningsvåg. Tippet på den med E6, ellers visste jeg svarene.

Skrevet

Du fikk 12 rette av 15 mulige, Supert! Dette visste du jo!

Aner ikke hvor mange innbyggere Norge og Oslo har..... :-P

Skrevet

Ventet i grunnen 15 fra morsan. Hva skal detta bety?;)

Skrevet

Ventet i grunnen 15 fra morsan. Hva skal detta bety?;)

Tok vel høstferien litt for tidlig...;-)

Skrevet

Tok vel høstferien litt for tidlig...;-)

Hm, der har vi det. Jeg skal ikke si noe om min score. Ikke spør. Men det gikk overmåte bra på den svensketesten:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...