Gjest hjelp å få, noen? Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 To problem jeg og sønnen min lurer på om noen her inne har noe å fornuftig å si om. 1) Mobilen hans har ikke noe dekning. Null kontakt. Det er et telenorabonnement. Hva gjør vi? Vi har vært uten kontakt et par dager i følge sønnen min. 2) Laptopen klikker også. Og det er krise... Han slår seg av når han prøver å slå han på. Svart skjerm og liten hvit strek oppe i venstre hjørne. Jeg ser at han har Panda antivirus, og at det var lav beskyttelse. Kan det ha noe med saken å gjøre? Hva gjør vi her? Dette er som alle med barn skjønner rimelig krise..Og jeg har ike mye peiling på slikt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Ang. telefonen må du nesten ringe Telenor da. Lykke til. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Når det gjelder dekning på telefonen ... Jeg går ut fra at dere har prøvd å slå av og på telefonen uten at det hjelper? I så fall er å ringe 09000 neste steg for å få tilbake dekningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.