Gjest Hjerterdame Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Nå står høstferien for døra, i hvertfall her vi bor. Det er bare 6 uker siden sommerferien, men det føles mye lenger. Herlig med ferie igjen. Må lade batteriene skikkelig for å klare 11 ukers perioden fram til juleferien. Hva skal du gjøre i høstferien? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 "Hjem, hjem langt mot noooord".. *nynner* :-) 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Jobbe. Jeg jobber så bra akkurat nå at jeg ikke kan ta ferie:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Nei, eg skal ikkje på høstferie. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Jeg skal til et veldig stort ytland, reise mange mange timer med fly. Først mellomlander vi i amsterdam og har 8 timer der, så da skal vi inn til byen og rusle litt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Skal ikke på noen planlagte turer nei... Snaxy har ikke ferie, så det blir vanlig hverdag her. Med turer på heia, og kanskje kose oss litt ekstra :.0) 0 Siter
....AV Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Vi skal på høstferie fra onsdag. Skal på hytta på fjellet sammen med familie og venner og gleder meg veldig! 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Være hjemme og håper på utevær Utevær? Er det ikke utevær? Nå må du nyte tida fram til snøen kommer, dorthe. Ikke noe syt før november, takk;) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Vi skal til fjells! *S* Men synes godt høstferien kunne komme noe senere, så ble ikke etappen frem mot jul så lang. 0 Siter
nedtelling Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 jaaaa. vi skal bort.. I morgen reiser vi til TYRKIA.. og gjett om vi gleder oss........ god høstferie alle mann 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Utevær? Er det ikke utevær? Nå må du nyte tida fram til snøen kommer, dorthe. Ikke noe syt før november, takk;) Det er utevær hvis det ikke regner. 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Det er utevær hvis det ikke regner. Ok. Du mener "sitte ute-vær" da, altså? Og ikke "mulig å komme seg ut-vær"? Beklager at jeg ikke er så sensitiv. Jeg mente egentlig bare å få deg til å se det positive i at det enda er et par måneder igjen til du har reell grunn til å klage. Vær er vær, men det var kanskje bare det du mente? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Ok. Du mener "sitte ute-vær" da, altså? Og ikke "mulig å komme seg ut-vær"? Beklager at jeg ikke er så sensitiv. Jeg mente egentlig bare å få deg til å se det positive i at det enda er et par måneder igjen til du har reell grunn til å klage. Vær er vær, men det var kanskje bare det du mente? Jeg satt på utecafe hele vinteren i fjor så blir det lite snø i år også så blir jeg ute ja ;o) Fint å lunsje om vinteren også, bare det ikke regner eller er 1 cm snø 0 Siter
Gjest midia Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Ingen spesielle planer om en uke som er høstferien nei. Vi skal nok på hytta og så tar vi sikkert en harry tur for å bade og handle kjeks:)) Skal nok klare å kose oss ja:) 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Jeg satt på utecafe hele vinteren i fjor så blir det lite snø i år også så blir jeg ute ja ;o) Fint å lunsje om vinteren også, bare det ikke regner eller er 1 cm snø 1 skarve cm? Har du ikke pigg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 1 skarve cm? Har du ikke pigg? Nei, det tror jeg ikke finnes for da får man jo piggene inn i hendene. Ikke så praktisk tror jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Nei, det tror jeg ikke finnes for da får man jo piggene inn i hendene. Ikke så praktisk tror jeg. Hansker? *født kreativ...* 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hansker? *født kreativ...* Jeg er storforbruker av hansker. Kan ikke bli våt på hendene heller når det er kaldt for jeg får neglesprett etter 50 m. Titan er kaldt og det er helt umulig. Har prøvd det meste og er jeg heldig finner jeg noen vanntett 0 Siter
Gjest Hjerterdame Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Ingen spesielle planer om en uke som er høstferien nei. Vi skal nok på hytta og så tar vi sikkert en harry tur for å bade og handle kjeks:)) Skal nok klare å kose oss ja:) Handle kjeks? Hvor, hvorfor, spesiell type? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.