Gå til innhold

FU:Skal du på høstferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerterdame
Skrevet

Nå står høstferien for døra, i hvertfall her vi bor. Det er bare 6 uker siden sommerferien, men det føles mye lenger. Herlig med ferie igjen. Må lade batteriene skikkelig for å klare 11 ukers perioden fram til juleferien.

Hva skal du gjøre i høstferien?

Aliza1365380759
Skrevet

"Hjem, hjem langt mot noooord".. *nynner* :-)

Skrevet

Jobbe. Jeg jobber så bra akkurat nå at jeg ikke kan ta ferie:)

Skrevet

Jeg skal til et veldig stort ytland, reise mange mange timer med fly. Først mellomlander vi i amsterdam og har 8 timer der, så da skal vi inn til byen og rusle litt.

Skrevet

Skal ikke på noen planlagte turer nei...

Snaxy har ikke ferie, så det blir vanlig hverdag her.

Med turer på heia, og kanskje kose oss litt ekstra :.0)

Skrevet

Vi skal på høstferie fra onsdag. Skal på hytta på fjellet sammen med familie og venner og gleder meg veldig!

Skrevet

Være hjemme og håper på utevær

Utevær? Er det ikke utevær? Nå må du nyte tida fram til snøen kommer, dorthe. Ikke noe syt før november, takk;)

Skrevet

Vi skal til fjells! *S*

Men synes godt høstferien kunne komme noe senere, så ble ikke etappen frem mot jul så lang.

Skrevet

jaaaa. vi skal bort.. I morgen reiser vi til TYRKIA.. og gjett om vi gleder oss........

god høstferie alle mann

Skrevet

Utevær? Er det ikke utevær? Nå må du nyte tida fram til snøen kommer, dorthe. Ikke noe syt før november, takk;)

Det er utevær hvis det ikke regner.

Skrevet

Det er utevær hvis det ikke regner.

Ok. Du mener "sitte ute-vær" da, altså? Og ikke "mulig å komme seg ut-vær"? Beklager at jeg ikke er så sensitiv. Jeg mente egentlig bare å få deg til å se det positive i at det enda er et par måneder igjen til du har reell grunn til å klage. Vær er vær, men det var kanskje bare det du mente?

Skrevet

Ok. Du mener "sitte ute-vær" da, altså? Og ikke "mulig å komme seg ut-vær"? Beklager at jeg ikke er så sensitiv. Jeg mente egentlig bare å få deg til å se det positive i at det enda er et par måneder igjen til du har reell grunn til å klage. Vær er vær, men det var kanskje bare det du mente?

Jeg satt på utecafe hele vinteren i fjor så blir det lite snø i år også så blir jeg ute ja ;o) Fint å lunsje om vinteren også, bare det ikke regner eller er 1 cm snø

Skrevet

Ingen spesielle planer om en uke som er høstferien nei.

Vi skal nok på hytta og så tar vi sikkert en harry tur for å bade og handle kjeks:))

Skal nok klare å kose oss ja:)

Skrevet

Jeg satt på utecafe hele vinteren i fjor så blir det lite snø i år også så blir jeg ute ja ;o) Fint å lunsje om vinteren også, bare det ikke regner eller er 1 cm snø

1 skarve cm? Har du ikke pigg?:)

Skrevet

1 skarve cm? Har du ikke pigg?:)

Nei, det tror jeg ikke finnes for da får man jo piggene inn i hendene. Ikke så praktisk tror jeg.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke finnes for da får man jo piggene inn i hendene. Ikke så praktisk tror jeg.

Hansker? *født kreativ...* ;)

Skrevet

Hansker? *født kreativ...* ;)

Jeg er storforbruker av hansker. Kan ikke bli våt på hendene heller når det er kaldt for jeg får neglesprett etter 50 m. Titan er kaldt og det er helt umulig. Har prøvd det meste og er jeg heldig finner jeg noen vanntett

Gjest Hjerterdame
Skrevet

Ingen spesielle planer om en uke som er høstferien nei.

Vi skal nok på hytta og så tar vi sikkert en harry tur for å bade og handle kjeks:))

Skal nok klare å kose oss ja:)

Handle kjeks? Hvor, hvorfor, spesiell type?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...