Gå til innhold

FU:Skal du på høstferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerterdame
Skrevet

Vi skal til fjells! *S*

Men synes godt høstferien kunne komme noe senere, så ble ikke etappen frem mot jul så lang.

Helt enig med deg!

Gjest Hjerterdame
Skrevet

jaaaa. vi skal bort.. I morgen reiser vi til TYRKIA.. og gjett om vi gleder oss........

god høstferie alle mann

Heldiggriser... God tur!

Gjest Gleder meg til litt fri
Skrevet

Jeg hadde basert meg på å ta fri hele uka siden jeg har en del ferie til gode. Men så finner jeg ut at vi har månedsavslutning midt i uka så da må jeg jobbe mand, tirsd og onsd.

Desverre.

Torsdag skal jeg med eldste sønnen min til kjeveortoped for å sjekke om han trenger regulering.

Fredag blir en ordentlig fridag, helga også. Men vi har ikke lagt andre planer ennå enn å ha filmkveld med pizza fredag eller lørdag.

:)

Skrevet

Fullt kjør på skolen min hele høstferien...

Skoleungene mine skal være hjemme. Minsten i barnehagen.

Mor kommer på besøk :)

Skrevet

I år er første året med skole barn og første gang vi må forholde seg til denne høstferien, som vi godt kunne klart oss foruten...

Vi skal ikke reise noe sted, men jeg skal ha fri 2 av dagene. Da blir både skolebarnet og barnehagebarnet hjemme. Vet ikke hva vi skal finne på, men vi skal nok kose oss. :-)

Skrevet

Jeg venter på sommerferien. Den får jeg i desember. 9 måneder uten ferie.

Skrevet

Handle kjeks? Hvor, hvorfor, spesiell type?

Ja den finnes ikke her vi bor ihvertfall.

tuc salt og pepper kjeks. Den finnes med salt her, men den er mye bedre med både salt og pepper:)

Skrevet

jaaaa. vi skal bort.. I morgen reiser vi til TYRKIA.. og gjett om vi gleder oss........

god høstferie alle mann

Hvor i Tyrkia skal dere?

Skrevet

Har ikke hatt høstferie siden jeg var skoleelev... For folk som går i "vanlig" arbeid er det ikke noe som heter høstferie, da er det snakk om at en flytter/sparer ferie opptjent ferie. Noe jeg altså ikke har gjort. Om jeg var rik og hadde fri, skulle jeg tatt en langweekend til enellerannen storby, evt tatt med ungene til syden en uke *sukk*.. ;)

Skrevet

Kom hjem fra hytta i går, og så skal jeg til Mesnali der oldemor til ungene bor.

Skrevet

Jobbe halve ferien og Langedrag resten av ferien.

Vi vurderte å kjøre innom langedrag på vei ned fra hytta, men droppet det. Er det skjedd noe der siden sist? (forrige gang vi stakk innom var vel i 2005 tror jeg)

Skrevet

Vi vurderte å kjøre innom langedrag på vei ned fra hytta, men droppet det. Er det skjedd noe der siden sist? (forrige gang vi stakk innom var vel i 2005 tror jeg)

Jeg har aldri vært der. Vurderte å leie en hytte på fjellet, men fant at de hadde familieleier på Langedrag. Ganske mang aktiviteter. Så jeg håper det blir bra. Hører andre skryter av det i hvertfall:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...