Gå til innhold

Kristne om Odin, Tor, Loke osv..?

Anbefalte innlegg

Gjest gjør det?
Skrevet

Jo - jeg har i alle fall hørt om noen grupper i Norge som aktivt bruker norrøn mytologi som deres tro - og hvis det var disse som stod bak, synes jeg det høres litt sært ut.

Det er jeg i grunn helt enig i :)

Gjest gjør det?
Skrevet

Tror ikke det går an å stille et så generelt spørsmål og få et entydig svar. Det er nok veldig forskjell på kristne. Noen ville kanskje ikke synes det er greit, mens veldig mange ville synes det var helt i orden.

Skrevet

Ja, den er sikkert helt grei den, uten at jeg vet noe mer enn det som står i linken din. Gutten min er i målgruppen for den, og han leser mye. Det finnes utrolig mye god litteratur for barn på hans alder, og jeg hadde vel ikke plukket ut den for ham, men hadde han fått den, hadde han selvsagt fått lov til å lese den.

Av og til leser jeg bøkene hans først, for å sjekke at de er ok. Mulig at denne boken hadde inngått i den kategorien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...