Gå til innhold

Iphone?

Gjest disco Line

Anbefalte innlegg

Gjest disco Line
Skrevet

Noen som vet om man får kjøpt Iphone billigere enn hva Netcom selger den for, f.eks i Sverige?

Har ikke lyst til å kjøpe av privatpersoner da det selges mange forskjellige varianter brukt(import osv).

Skrevet

Du vet at du ikke kan sende og få mms med den? Da jeg leste det, mistet jeg helt lysten på iPhone.

Ellers kan jeg ikke svar på det du spør om. ;-D

Gjest disco Line
Skrevet

Du vet at du ikke kan sende og få mms med den? Da jeg leste det, mistet jeg helt lysten på iPhone.

Jeg bruker aldri mms, men man kan installere et program slik at telfonen kan sende/motta det.

Skrevet

Joda. Du får låst den opp.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Du vet at du ikke kan sende og få mms med den? Da jeg leste det, mistet jeg helt lysten på iPhone. ''

Tro meg, når du først har lekt deg med iPhone en stund innser du at med den brukervennligheten iPhone har så driter du en lang marsj i at den ikke i utgangspunktet har støtte for MMS. Dessuten er denne mangelen på støtte lett å forbigå om man tar sjansen på å jailbreake telefonen, det finnes nemlig programvare som gir iPhone MMS.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sånn som jeg har skjønt det, så er det samme eierne som står bak de som selger iPhone 3G i Sverige, Danmark og Norge. Altså, NetCom er eid av en større leverandør som ... osv. Ergo vil jeg tro at eventuelle prisforskjeller går på valutaverdi mer enn at den er billigere der. Et eller annet svensk selskap selger iPhone 3G uten binding til noen leverandør, men da kostet den +/- 65000 kroner om jeg ikke husker het feil.

Nå er iPhone 3G sånn at den ikke lar seg åpne opp for bruk med andre operatører uten at du betaler bruddgebyr til det selskapet telefonen er låst til, dette er likt over hele verden.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sånn som jeg har skjønt det, så er det samme eierne som står bak de som selger iPhone 3G i Sverige, Danmark og Norge. Altså, NetCom er eid av en større leverandør som ... osv. Ergo vil jeg tro at eventuelle prisforskjeller går på valutaverdi mer enn at den er billigere der. Et eller annet svensk selskap selger iPhone 3G uten binding til noen leverandør, men da kostet den +/- 65000 kroner om jeg ikke husker het feil.

Nå er iPhone 3G sånn at den ikke lar seg åpne opp for bruk med andre operatører uten at du betaler bruddgebyr til det selskapet telefonen er låst til, dette er likt over hele verden.

Mente selvsagt +/-6000 kroner, ikke 65000. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...