Gå til innhold

Når åpner barnehagen deres?

Gjest oslo83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og jeg som trodde at 07.30 - 17 var det vanligste av alt (som vår kommunale i Oslo)...

Jeg syns 730 er ganske seint jeg, det er da jeg begynner på jobb selv (noen dager begynner jeg kl 7). Hvis ikke mannen min hadde hatt mulighet til å begynne kl 08 hadde ikke vi klart oss. Jeg trodde at det var mer vanlig at barnehager åpnet 0645-07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt våre to unger i flere forskjellige bhg:

1. 7:45-16:15 (kommunal familiebarnehage)

2. 6:45-17:30 + kvelds- og nattåpentåpent (privat)

3. 7:30-17:00 (kommunal vanlig bhg)

4. 6:45 - 17:30 (privat bhg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thuva1365380402

Vår er åpen fra 7.00-17.00. Jeg begynner oftest på jobb kl. 6.30, og da må mannen reise senere på jobb for å få levert barna i barnehagen. Så da kommer han for seint på jobb. Så barnehagen burde åpnet ennå tidligere for oss som har sånn "teit" arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt våre to unger i flere forskjellige bhg:

1. 7:45-16:15 (kommunal familiebarnehage)

2. 6:45-17:30 + kvelds- og nattåpentåpent (privat)

3. 7:30-17:00 (kommunal vanlig bhg)

4. 6:45 - 17:30 (privat bhg)

Ble litt nysgjerri.. hvordan fungerer nattåpen barnehage? sover barna i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nysgjerri.. hvordan fungerer nattåpen barnehage? sover barna i barnehagen?

Ja, barna sover der. -eller bhg tar kveldsstellet, og barnet blir hentet rett før leggetid. Komer an på hva slags vakt foreldrene har regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner halv åtte, stenger kvart på fem.

Passer oss utmerket - vi pleier å levere henne etter at de andre er gått til skolen, ca 8.15-8.30.

Vi henter henne seint, ca 16.30-16.45 - eller storebroren henter henne innimellom i 15.30-16 tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...