candyqueen_83 Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Har lyst på nachos i kveld, men hvordan lager dere det? Og hvor får jeg tak i cheddarost? Gjerne billigst mulig. Hehe. Tidligere kjøpte jeg på Lidl, men det går jo ikke lenger. Skal snart ut å handle ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Min sønn lagde det i går. 800gram kjøttdeig, en pose tacokrydder m 1,5dl vann. Han la først kjøttdeig, så chipsen, kjøttdeig og chips en gang til og ost på toppen. Han brukte bare vanlig norvegiaost. Tilbehør som ellers til taco. Kan prix ha den osten tro? Usikker her. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Min sønn lagde det i går. 800gram kjøttdeig, en pose tacokrydder m 1,5dl vann. Han la først kjøttdeig, så chipsen, kjøttdeig og chips en gang til og ost på toppen. Han brukte bare vanlig norvegiaost. Tilbehør som ellers til taco. Kan prix ha den osten tro? Usikker her. Jeg kjøpte bare norvegia. Og en pose med cheddar-dip ved siden av. Det får holde ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.