Gjest Bare må ha Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg skal føde om ett par uker å tenker på hva jeg kan spise når jeg ammer.Jeg er gift med en mat fra Asia og har spist veldig sterk mat nesten daglig i 16 år.Da mener jeg jeg sterk indisk curry.Men jeg må vel kutte det ut imens jeg ammer?.Spiser det daglig i hele svangerskapet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shova Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ''Jeg er gift med en mat fra Asia'' Du er nok rimelig fokusert på mat, ja;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det er veldig individuelt hva babyen reagerer på. Sterk mat i seg selv er sjelden et problem, det er oftere enkelte matvarer som løk og lignende. Noen reagerer ikke på noe, andre reagerer på "alt". Prøv deg fram! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det er veldig individuelt hva babyen reagerer på. Sterk mat i seg selv er sjelden et problem, det er oftere enkelte matvarer som løk og lignende. Noen reagerer ikke på noe, andre reagerer på "alt". Prøv deg fram! Jeg spiste masse rå chili da jeg gikk gravid med ene barnet. Sånn utenom det har jeg spist mye sterk mat mens jeg har ammet. Barna mine har aldri reagert på noe, men tre av dem liker sterk mat veldig godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare må ha Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ''Jeg er gift med en mat fra Asia'' Du er nok rimelig fokusert på mat, ja;)) Ha,ha.En skriveleif ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shova Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ha,ha.En skriveleif ja :-) En svært søt en som passet perfekt til tema;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ''Jeg er gift med en mat fra Asia'' Du er nok rimelig fokusert på mat, ja;)) Lol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det er veldig individuelt hva babyen reagerer på. Sterk mat i seg selv er sjelden et problem, det er oftere enkelte matvarer som løk og lignende. Noen reagerer ikke på noe, andre reagerer på "alt". Prøv deg fram! Var ikke meningen å svare deg da, så det først nå ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du vil nok merke om ungen blir utilpass og får mye luft i magen, da må du nesten bare ta eliminasjonsmetoden. Min første reagerte på farris og kanel, mens andre ikke syntes å reagere på noe spesielt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tviler på at nybakte mødre der han er fra legger om hele kostholdet etter en fødsel. Prøv deg fram, det går sikkert greit. Det eneste min reagert på var etter at jeg hadde spist rå kål - da hørtes hun ut som noen hadde stukket en kniv i henne. På sykehuset serverte de både rå kålsalat, sure, grønne epler og erter i løpet av de dagene jeg lå der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Prøv deg fram, du. Noen unger reagerer på masse, andre tåler alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har spist taco og sånn kinesisk chilisaus (massse) uten at det har vært noe problem så bare prøv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tviler på at nybakte mødre der han er fra legger om hele kostholdet etter en fødsel. Prøv deg fram, det går sikkert greit. Det eneste min reagert på var etter at jeg hadde spist rå kål - da hørtes hun ut som noen hadde stukket en kniv i henne. På sykehuset serverte de både rå kålsalat, sure, grønne epler og erter i løpet av de dagene jeg lå der. Hva? der jeg var ble det servert svisker, sviskeyoghurt, cultura, osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du får prøve. Ungen "smaker" på det du spiser i fostervannet, og har sikkert lyst på den samme smaken i melka ;-) Hvis ungen får mye magevondt kutter du bare ut for en periode... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva? der jeg var ble det servert svisker, sviskeyoghurt, cultura, osv. Så heldig du var! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du må bare prøve deg frem. Noen barn reagerer på noe, andre på noe annet, og noen reagerer nesten ikke på noe i det hele tatt. Det er bare ditt barn som kan fortelle deg hva det evt. reagerer på. Uansett, når du prøver ut noe som er kjent for å ofte utløse reaksjoner, så spiser du bare litt - du spiser ikke dobbel porsjone bare fordi det er godt. Og så observerer du barnet resten av dagen, natta og kanskje litt utpå neste dag også. Merker du ingen endring, så er sannsynligheten stor for at ungen tåler det du spiste - og du kan med sannsynlighet spise det igjen, og da i større mengder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.