Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av SMIR's hyllest til DOL som tidsfordriv, lurer jeg på hvor mange år dere har vanket her inne?

Selv kom jeg inn i 2000, men har bytta nick pga at jeg ble identifisert.

Skrevet

Siden 1998 og under samme nick hele tida

1998 :) Hadde et annet nick da.

Skrevet

Fra ca 2000, men jeg hadde ikke noe fast nick da. Leste for det meste. Har byttet nick et par ganger.

Skrevet

Første gang jeg var her var muligens i 1999. Etter det var jeg her nå og da om jeg lurte på noe. Først for 3 år siden ble jeg en aktiv bruker.

De første årene hadde jeg et annet nick. De siste årene dette nicket eller AveM.

Skrevet

Brukte den gratis legetjenesten som fantes her i begynnelsen, husker ikke når de begynte med det - 96 eller 97? Dermed ramlet jeg jo inn på forumet også. Men engasjerte meg ikke noe særlig i diskusjonene før jeg fikk internett hjemme i 1998. Og her har jeg blitt værende, gitt.. :-)

Skrevet

1998 :) Hadde et annet nick da.

Siden 2003. Hadde et annet nick da.

Kom hit tilfeldigvis fordi jeg sendte inn et spørsmål om allergi. Så kikket jeg litt rundt samtidig og fant Åpent. Dummere greie hadde jeg aldri sett i mitt liv! Det var skvalder om ostekaker, nye kjøleskap, hva-skal-du-ha-til-middag og .... ja. Har vært her siden.

:)

Skrevet

Siden 2003. Hadde et annet nick da.

Kom hit tilfeldigvis fordi jeg sendte inn et spørsmål om allergi. Så kikket jeg litt rundt samtidig og fant Åpent. Dummere greie hadde jeg aldri sett i mitt liv! Det var skvalder om ostekaker, nye kjøleskap, hva-skal-du-ha-til-middag og .... ja. Har vært her siden.

:)

''Det var skvalder om ostekaker, nye kjøleskap, hva-skal-du-ha-til-middag og .... ja. Har vært her siden.''

Jeg tipper du har hatt mange gode bidrag til slike temaer :o)

Skrevet

Jeg har snoket litt i innleggene mine og kommer frem til at jeg begynte her i år 2000. Jeg hadde et annet nick tidligere.

Gjest annlovinda
Skrevet

Siden slutten av året 2001 - da sønnen min ble født.

Skrevet

Siden august 1998 og har brukt samme nick hele tiden.

Åssen klarer du å huske det så nøyaktig?

Jeg aner ikke, jeg.

Skrevet

Åssen klarer du å huske det så nøyaktig?

Jeg aner ikke, jeg.

Fordi jeg husker jeg satt på jobben (etter arbeidstid) om kvelden første gangen jeg var innom. Jeg husker kontoret jeg satt på så derfor har jeg en "knagg" å henge dette på:-)

Skrevet

Jeg har iallefall vært her siden 1999. Husker jeg gleda meg slik til å fortelle dere at jeg var gravid og det var på høsten i 1999 ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...