Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært her siden høsten 1998 :-)

Var en stund jeg ikke hadde tilgang på internett, men med en gang jeg fikk det, var jeg tilbake her igjen.

Skrevet

September 1998.

Hadde et annet nick helt i starten (var ikke så veldig aktiv da), men det nicket var en kortform av navnet mitt, så det kuttet jeg ut;-)

Skrevet

''Det var skvalder om ostekaker, nye kjøleskap, hva-skal-du-ha-til-middag og .... ja. Har vært her siden.''

Jeg tipper du har hatt mange gode bidrag til slike temaer :o)

Ikke så mye sånt, men jeg løper til Dol og spør om det meste, ellers, ja! Til og med mannen min sier i blant nå at "kan du ikke spørre på Dol, da!"

Jeg savnet forøvrig folk som Keinstein, fordi han var så forferdelig flink med praktiske ting. Han kunne bl.a. en gang gi nøyaktige instruksjoner i forhold til en takrenne som hadde sprukket.

He he.

:)

Skrevet

Leste litt her, men skreiv lite høsten '98. Ble aktiv her våren '99. Har hatt samme nick hele tida.

Skrevet

Hm.. var det 2000, eller 2001?

Har brukt samme nick hele tiden, men har hatt flere års pauser. Når jeg leser nedover tråden ser jeg at det er mange "gamle" her, og jeg skjønner plutselig hvorfor jeg ikke kjenner igjen mange av nickene, siden så mange har byttet nick uten at jeg har fått det med meg :-p

Skrevet

Begynte i ca 1998, under et annet nick. Hadde et langt opphold pga ingen internett-tilgang. Vært aktiv de to-tre siste årene.

Skrevet

Det må ha vært siste halvdel av 1990-tallet. Shandy og flisa og SierDuDet er nick jeg hukser godt fra den første tida. Flisa var både morsom og klok, og veldig aktiv her. Jeg lurer på hvordan hun har det.

Skrevet

I 2004 da jeg ble gravid med eldste jenten (født i 2005).. Har brukt samme nick hele tiden, men har vært litt på og av..

Skrevet

Siden våren 2000, fikk barn nr 4. Vedkommende barn hadde godt sovehjerte så det ble noen timer på Dol... Tror noe av det første jeg husker var den legendariske "innehjelmdebatten" :D Har skifta nick én gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...