Gå til innhold

til jubilantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til tøyet hadde hun med 5 digre røde hjerteputer til minstesnuppa - hun er helt hekta på hjerter - også de var arvegods etter store-kusina :-)

Så i kveld har vi vasket puter, sortert tøy, vasket noe av det, sortert smått tøy til "Ukraina-søppelsekk" - og nesten pakket ferdig for høstferien :-)

ah høstferie, så deilig da. Fjellet på vestlandet?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

20

• Dorthe

5

• Shova

4

• Nikki

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg og har vært her i 10 år :) Kom da jeg var gravid med førstemann høsten 1998.

Skrevet

Jeg og har vært her i 10 år :) Kom da jeg var gravid med førstemann høsten 1998.

Gratulerer :) Har du hatt samme nick hele veien?

Skrevet

Stemmer :-)

Så nå har jeg funnet frem vintersko og vinterdresser, luer og ulltrøyer.... Og fått pakket bort det meste av sommertøyet.

Blir deilig med høstferie på fjellet!!!!

Skrevet

Stemmer :-)

Så nå har jeg funnet frem vintersko og vinterdresser, luer og ulltrøyer.... Og fått pakket bort det meste av sommertøyet.

Blir deilig med høstferie på fjellet!!!!

Og den er dere vel unt! Dere har hatt ei omgang med det ene og det andre. Er du bedre i forkjølelsen nå da? Håper det. God tur! :)

Skrevet

Og den er dere vel unt! Dere har hatt ei omgang med det ene og det andre. Er du bedre i forkjølelsen nå da? Håper det. God tur! :)

Nå får du legge deg ;) he he. Bare kødder ;)

Skrevet

Ja, forkjølelsen er heldigvis mye bedre. Men jeg har fått bronkitt, og går på pennicillin... Er heldigvis bedre i pusten og lungene/bronkiene også nå.

Skrevet

Ja, forkjølelsen er heldigvis mye bedre. Men jeg har fått bronkitt, og går på pennicillin... Er heldigvis bedre i pusten og lungene/bronkiene også nå.

Kjære all verden... Godt det finnes medisiner.

Skrevet

Nå får du legge deg ;) he he. Bare kødder ;)

Tulling ;)

Skrevet

Tulling ;)

he he :D

Du altså ;)

Nei, jeg får vel legge meg selv når ikke andre gjør det ;)

God natt ;)

Skrevet

he he :D

Du altså ;)

Nei, jeg får vel legge meg selv når ikke andre gjør det ;)

God natt ;)

nattinatt ;)

Skrevet

10-årsjubileum her også, gitt! Kom hit rett etter at Lillemus hadde født - husker det sto om henne på "forsiden", og detvar vel slik jeg ble dratt inn i forumene....:-)

Skrevet

Det er flere fjell på vestlandet.

Skrevet

Koselig. Gratulerer med jubileum til deg også :) Som tiden flyr, ikke sant? Men det er bare på barna man ser det ;)

Nåja, syns nok tida som går synes på flere enn barna, da....;-)

Skrevet

Gratulerer :) Har du hatt samme nick hele veien?

Ja - men det har variert veldig hvor mye jeg skriver.

Skrevet

Det er 10 år siden eg begynte å bruke forumet her, men heldigvis så holder eg meg så godt at det knapt merkes.

Men, det er ikkje noe eg snakker høyt om.

Skrevet

Jeg har nok også vært her i 10 år. Var såvidt innom og leste litt i 1997 - fant siden da jeg søkte litt på nettet etter å ha hatt en litt traumatisk spontanabort. Husker jeg bl.a. leste endel på et liknende forum på Scandinavia Online.

Men så ble jeg utrolig nok gravid igjen i 1998, og da var DOL blitt mer aktivt enn SOL. Noe av det første jeg husker, var en som lyktes med å bli prøverørsgravid etter mye ståk, og at Lillemus fikk sønnen som ble født med hjertefeil.

Mitt første innlegg skrev jeg samme høst, på det som da het Forum for Ufrivillig barnløshet. Det var i en kranlgetråd om hvorvidt man kunne skrive der hvis man hadde barn, noe jeg var positiv til. Da skrev jeg også at jeg ventet barn nr. 2 etter å ha strevd i mange år. Nicket mitt var familiens interne tullenavn på han som da var i magen. Han er nå 9 1/2, så jeg har tvilsom tilhørighet på småbarnsforum etter hvert :-)

Skrevet

Det er flere fjell på vestlandet.

næh? hehe, de har en fast plass de reiser til :)

Skrevet

10-årsjubileum her også, gitt! Kom hit rett etter at Lillemus hadde født - husker det sto om henne på "forsiden", og detvar vel slik jeg ble dratt inn i forumene....:-)

Gratulerer! Det var drama her da du begynte da ja. Ikke rart en blir hekta hehe

Skrevet

Det er 10 år siden eg begynte å bruke forumet her, men heldigvis så holder eg meg så godt at det knapt merkes.

Men, det er ikkje noe eg snakker høyt om.

Gratulerer! Ti år sånn utseendemessig betyr mere fra 10 til 20årsalder, etter det så blir man bare penere og penere ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...