Gå til innhold

Attføring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva man minimum kan vente seg i utbetaling når man går på attføring? Har nemlig aldri jobbet. og lurer på hva jeg kan vente meg.

Skrevet

Er ikke sikker på reglene ved attføring, men minsteytelsen på de fleste trygder er grunnbeløpet 70 256 x 1,8.

Skrevet

Er ikke sikker på reglene ved attføring, men minsteytelsen på de fleste trygder er grunnbeløpet 70 256 x 1,8.

Takk!

Så da kan jeg muligens vente meg litt over 126 000 kr i året om jeg forstod deg riktig. Håper det er såpass da.

Spent på hva en får.

Skrevet

Attføring gjelder kun for de som har hatt et yrke de ikke lenger kan utføre. Siden du aldri har vært i yrkeslivet, har du verken krav på attføring eller dagpenger.

Gjest best wishes
Skrevet

Attføring gjelder kun for de som har hatt et yrke de ikke lenger kan utføre. Siden du aldri har vært i yrkeslivet, har du verken krav på attføring eller dagpenger.

Jeg fikk attføring uten at jeg hadde vært i jobb. Jeg var student. Mange får også attføring for i det hele tatt å komme seg INN i arbeidslivet.

Skrevet

Takk!

Så da kan jeg muligens vente meg litt over 126 000 kr i året om jeg forstod deg riktig. Håper det er såpass da.

Spent på hva en får.

Hvis du ikke har krav på ung ufør på attføringen

• 4 uker senere...
Skrevet

Det var rart ;) Blitt innvilget attføring ;) Er som best wishes sier, man kan få attføring selv om man ikke har jobbet før, men skal inn i arbeidslivet en gang.

Skrevet

Hvis du ikke har krav på ung ufør på attføringen

Det er snakk om ung ufør, men det er ikke avgjort enda. Men da kan jeg vel regne med mer enn 126 000 i året?

Skrevet

Det er snakk om ung ufør, men det er ikke avgjort enda. Men da kan jeg vel regne med mer enn 126 000 i året?

Med ung ufør så er poengene 3,3-3,2 (husker selvfølgelig ikke)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...