Gjest sonik Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Vet dere hva man minimum kan vente seg i utbetaling når man går på attføring? Har nemlig aldri jobbet. og lurer på hva jeg kan vente meg. 0 Siter
Gjest Palene Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Er ikke sikker på reglene ved attføring, men minsteytelsen på de fleste trygder er grunnbeløpet 70 256 x 1,8. 0 Siter
Gjest sonik Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Er ikke sikker på reglene ved attføring, men minsteytelsen på de fleste trygder er grunnbeløpet 70 256 x 1,8. Takk! Så da kan jeg muligens vente meg litt over 126 000 kr i året om jeg forstod deg riktig. Håper det er såpass da. Spent på hva en får. 0 Siter
Gjest boli Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Attføring gjelder kun for de som har hatt et yrke de ikke lenger kan utføre. Siden du aldri har vært i yrkeslivet, har du verken krav på attføring eller dagpenger. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Attføring gjelder kun for de som har hatt et yrke de ikke lenger kan utføre. Siden du aldri har vært i yrkeslivet, har du verken krav på attføring eller dagpenger. Jeg fikk attføring uten at jeg hadde vært i jobb. Jeg var student. Mange får også attføring for i det hele tatt å komme seg INN i arbeidslivet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Takk! Så da kan jeg muligens vente meg litt over 126 000 kr i året om jeg forstod deg riktig. Håper det er såpass da. Spent på hva en får. Hvis du ikke har krav på ung ufør på attføringen 0 Siter
Gjest sonik Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Attføring gjelder kun for de som har hatt et yrke de ikke lenger kan utføre. Siden du aldri har vært i yrkeslivet, har du verken krav på attføring eller dagpenger. Det var rart Blitt innvilget attføring Er som best wishes sier, man kan få attføring selv om man ikke har jobbet før, men skal inn i arbeidslivet en gang. 0 Siter
Gjest sonik Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis du ikke har krav på ung ufør på attføringen Det er snakk om ung ufør, men det er ikke avgjort enda. Men da kan jeg vel regne med mer enn 126 000 i året? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det er snakk om ung ufør, men det er ikke avgjort enda. Men da kan jeg vel regne med mer enn 126 000 i året? Med ung ufør så er poengene 3,3-3,2 (husker selvfølgelig ikke) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.