Gå til innhold

For en flott kvinne!

Anbefalte innlegg

Gjest Frognerjente
Skrevet

Der må eg si meg uenig, ikkje noe for meg ihvertfall.

Tuller du?

Gjest tenker jeg
Skrevet

Tuller du?

Og jeg holder på å stille spørsmålet tilbake: Tuller du?

Men for all del, jeg aksepterer at folk har sansen for helt forskjellige ting og personer :)

Skrevet

Hun er ikke det jeg ville kalt vakker akkurat.

Jeg vet ikke nok om henne til å uttale meg om hvordan hun er som person.

Skrevet

Jeg kan ikke uttale meg om hvor flott hun er som person, jeg kjenner henne ikke. Når du skriver "som person og utseendet" så ble det til at jeg studerte hennes ansikt. Hun er pen, men hun var så stiv i partiet mellom nesen og overleppen at jeg tror det flotte utseendet er blitt "fikset" på. Merkelig så mange det er som fikser på noe som sikkert var pent nok fra før.............

Skrevet

Hun virker noe overfladisk kanskje. Men nå er jeg Vestkantrasist da, ikke mange derfra jeg liker.

Skrevet

En pen dame...... Vakker er hun ikke i mine øyne...til det mangler ansiktet dybde og utstråling...

Skrevet

Hun virker noe overfladisk kanskje. Men nå er jeg Vestkantrasist da, ikke mange derfra jeg liker.

Støtter Dorthe. Jeg har dessuten lest intervjuer med henne. Hun er en sjøopptatt, sjølfiksert frognerfitte. Ja. Så sjølopptatt at hun synes det er kult og gir streetcred. å skrive om "de forbudte ting" med seg sjøl i sentrum.

Det gir nok ikke streetcred. å skrive om løse eksistenser på Holmlia, nei. Der har jo ikke pappa penger.

*spytter*

Skrevet

Hvorvidt hun er vakker som menneske, har jeg ikke peiling på - men utseende var ingenting etter min smak. Litt mindre pen i mine øyne.

Skrevet

Syns hun hadde en arrogant holdning, og var altfor stylet. Ingen dame jeg hadde innviet i min innerste krets uten videre, nei.

Skrevet

Hehe, tenk om trådstarter er forfatteren selv... som ville etterprøve hva hun tenker om seg selv.... bang, rett i gulvet. =P

Det var det første som slo meg også, etter å ha sett intervjuet.

Derfor uttalte eg meg moderat i forhold til det som er vanlig. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222603201' post='3971545]

Hun gir et slett inntrykk. Fæl og fixet i ansiktet.

Enig med deg.

Skrevet

Mulig hun er vakker. Men kjenner du henne ellers siden du vet at hun er et flott menneske?

Skrevet

Hm.. hver sin smak, men når noen er såpass tungt sminket og ganske tydelig har fikset på ting (hvertfall overleppa) vil ikke jeg bruke ordet vakker..

Og personligheten hennes vet jeg nada om.

Skrevet

Som menneske kjener jeg henne ikke, men flott dame det er hun :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...