Gå til innhold

FU: tenner :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med tennene og smilet ditt? Har du jevn tanngard?

Jeg selv mangler noen bakerst, men skulle gjerne hatt et smil som Kellie Pickler her. Men for all del, jeg har tålig jevne og hvite tenner og er fornøyd nok. Har gjort litt med dem pga dårlig emalje.

http://lh6.ggpht.com/_G8-g8UwkWZU/SFq9YD3niSI/AAAAAAAAABU/tMyML0YeS9A/haircut.JPG

Hun har ei hjørnetann som skiller seg ut, og det synes jeg er sjarmerende.

Legg gjerne inn link til smil du synes er fint :)

Ja, jeg kjeder meg :)

Skrevet

Eg kommer tilbake med svar etter dagsrevyen!

Ps! Nå skal eg sjekke tennene til ho som har Sporten i NRK.

Skrevet

I forhold til tenner, ører og øyne har jeg ikke mye å klage på, nei. Men så var det resten...

Skrevet

Er relativt fornøyd, med tanke på utgangspunktet er det et mirakel at jeg ser noenlunde norlam ut. Hadde slik overbitt at jeg hadde sår langt ned på huden under underleppa. Jepp, jeg så ikke lur ut, og kan dermed takke min reguleringstannlege for at jeg fikk trukket 4 overflødige tenner og drattihop de resterende.

Litt ujevnheter her og der, men slikt er jo en del av personligheten ;-)

Må også innrømme at de er bleika, veldig fornøyd med resultatet!

Skrevet

Og hennes tenner er feilfrie og kritthvite! Skjønner godt at du har sans for Anne Rimmen, hun er veldig pen.

Skrevet

Og hennes tenner er feilfrie og kritthvite! Skjønner godt at du har sans for Anne Rimmen, hun er veldig pen.

Hadde SDD vært her nå ville han sikkert kombinert utseendet og etternavnet hennes i en festlig kommentar ;-)

Aliza1365380759
Skrevet

Ja, jeg har tenner som står ca sånn som de "skal" gjøre, og har hvite nok tenner fra naturens side til at jeg klarer meg. Tannlegen villle at jeg skulle ha tannregulering likevel, pga to tenner nede på venstresiden som står litt mer på skrå enn resten, men jeg ville ikke ;-)

Skrevet

Er relativt fornøyd, med tanke på utgangspunktet er det et mirakel at jeg ser noenlunde norlam ut. Hadde slik overbitt at jeg hadde sår langt ned på huden under underleppa. Jepp, jeg så ikke lur ut, og kan dermed takke min reguleringstannlege for at jeg fikk trukket 4 overflødige tenner og drattihop de resterende.

Litt ujevnheter her og der, men slikt er jo en del av personligheten ;-)

Må også innrømme at de er bleika, veldig fornøyd med resultatet!

''Jepp, jeg så ikke lur ut'' *LOL* Du sier det så bra :) Det er godt vi har tannleger, jeg har også mye å takke dem for. Hra du bleiket dem privat?

Skrevet

Mine tenner er kastet inn i kjeften ;0)

Sikkert på en måte som gjør smilet sjarmerende likevel :)

Skrevet

Har fint, hvitt smil som passer godt på TV.

Ok, hvilken kanal passer smilet best i? ;)

Skrevet

Ja, jeg har tenner som står ca sånn som de "skal" gjøre, og har hvite nok tenner fra naturens side til at jeg klarer meg. Tannlegen villle at jeg skulle ha tannregulering likevel, pga to tenner nede på venstresiden som står litt mer på skrå enn resten, men jeg ville ikke ;-)

Jeg synes det er helt greit med et par utskeielser i tannrekken. Fint det. Regner ikke med at du angrer på valget :)

Skrevet

''Jepp, jeg så ikke lur ut'' *LOL* Du sier det så bra :) Det er godt vi har tannleger, jeg har også mye å takke dem for. Hra du bleiket dem privat?

Hos privat tannlege :-) Tør ikke engang tenke på humbug bestilt fra internett *grøsse*

Skrevet

I forhold til tenner, ører og øyne har jeg ikke mye å klage på, nei. Men så var det resten...

Smilet dekker det meste vettu. Et veldig personlig smykke kan man kalle det :)

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd. Har jevne og hvite tenner og får ofte høre at jeg har et pent smil.

Skrevet

Så nettopp bilde. Hun er jo ikke pen i det hele tatt jo?

Skrevet

Så nettopp bilde. Hun er jo ikke pen i det hele tatt jo?

Da er det sikkert Karen Marie Ellefsen du har sett.

Skrevet

Hadde SDD vært her nå ville han sikkert kombinert utseendet og etternavnet hennes i en festlig kommentar ;-)

Ja. Men hva betyr å rimme? Jeg har helt glemt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...