Aliza1365380759 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Jeg synes det er helt greit med et par utskeielser i tannrekken. Fint det. Regner ikke med at du angrer på valget Nei, jeg er svært fornøyd med avgjørelsen! :-) Tror det bare er meg og tannlegen min som vet at de er skjeve, for de er ikke så skjeve at noen andre legger merke til det tror jeg. Spurte samboeren min nå om han noen gang hadde lagt merke til det, og det hadde han ikke.. Sparte meg selv for mye smerte og foreldrene mine for mye penger med den avgjørelsen ja! :-P 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Da er det sikkert Karen Marie Ellefsen du har sett. Nei, Anne Rimmen. Ser jo ut som en hest jo. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Og hennes tenner er feilfrie og kritthvite! Skjønner godt at du har sans for Anne Rimmen, hun er veldig pen. Det er akkurat det som er problemet, tennene ser ut som om de er "Made in Hollywood", ho burde faktisk trukket ei tann eller noe. Men ho er svært pen, og det er vanskelig å finne noen feil på ho. Men ho har litt "knoklete" hender (ala Jahn Teigen light), og er litt brei over ræva, men det kan være innstillingen på tven min. 0 Siter
Babette Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Det er akkurat det som er problemet, tennene ser ut som om de er "Made in Hollywood", ho burde faktisk trukket ei tann eller noe. Men ho er svært pen, og det er vanskelig å finne noen feil på ho. Men ho har litt "knoklete" hender (ala Jahn Teigen light), og er litt brei over ræva, men det kan være innstillingen på tven min. Hun er definitivt ikke brei over ræva, hun er sylslank. Og har nettopp blitt kjæreste med Ailo Gaup i følge sladrebladene, har du fått med deg det? Tennene kan jo være bleket, det er mange utenfor Hollywood som gjør det. 0 Siter
Babette Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Nei, Anne Rimmen. Ser jo ut som en hest jo. Hester er da vakre dyr! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Nei, Anne Rimmen. Ser jo ut som en hest jo. Nei det gjør ho alldeles ikkje det. Sjekk tenna (eller oppsøk Optiker) hennes, dette er hestetenner: http://brunsvika.com/hest.jpg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Hun er definitivt ikke brei over ræva, hun er sylslank. Og har nettopp blitt kjæreste med Ailo Gaup i følge sladrebladene, har du fått med deg det? Tennene kan jo være bleket, det er mange utenfor Hollywood som gjør det. Ok, da er det min tv det er noe galt med. Det der med Ailo Gaup (enda en ny Gaup?) har eg ikkje fått med meg, så da gikk det toget også...jaja. Eg er helt imot bleiking av tenner, og eg har vært i Hollywood *grøss & gru*. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Ja. Men hva betyr å rimme? Jeg har helt glemt det. Uff, vet ikke om jeg orker å skrive det engang. Sleike rævåpningen. *jækk* 0 Siter
Babette Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Uff, vet ikke om jeg orker å skrive det engang. Sleike rævåpningen. *jækk* Ja, det var det, ja. Takk skal du ha. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Ja, det var det, ja. Takk skal du ha. Ikke noe å takke for, du! ;-P 0 Siter
Jølsen Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Hester er da vakre dyr! Men det er ikke fint med hesteansikt på mennesker. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Ja jeg er fornøyd. Jeg hadde regulering i nesten to år da jeg var yngre. Jeg røyker ikke, og drikker heller ikke kaffe eller rødvin, så de er heldigvis ganske hvite. 0 Siter
mariex Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Tenkte jeg skulle få skåret litt av tannkjøttet, bleket tennene, og fått satt inn skallfalsetter. Eller få innplantater. Dette er - min- store drøm. ( gliser ved tanken...) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tenkte jeg skulle få skåret litt av tannkjøttet, bleket tennene, og fått satt inn skallfalsetter. Eller få innplantater. Dette er - min- store drøm. ( gliser ved tanken...) Da tror eg det ville vært enklere og billigere og skifte ut alt fra halsen og opp, med det samme. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.