Gå til innhold

FU: tenner :)

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg synes det er helt greit med et par utskeielser i tannrekken. Fint det. Regner ikke med at du angrer på valget :)

Nei, jeg er svært fornøyd med avgjørelsen! :-) Tror det bare er meg og tannlegen min som vet at de er skjeve, for de er ikke så skjeve at noen andre legger merke til det tror jeg. Spurte samboeren min nå om han noen gang hadde lagt merke til det, og det hadde han ikke.. Sparte meg selv for mye smerte og foreldrene mine for mye penger med den avgjørelsen ja! :-P

Skrevet

Da er det sikkert Karen Marie Ellefsen du har sett.

Nei, Anne Rimmen. Ser jo ut som en hest jo.

Skrevet

Og hennes tenner er feilfrie og kritthvite! Skjønner godt at du har sans for Anne Rimmen, hun er veldig pen.

Det er akkurat det som er problemet, tennene ser ut som om de er "Made in Hollywood", ho burde faktisk trukket ei tann eller noe.

Men ho er svært pen, og det er vanskelig å finne noen feil på ho.

Men ho har litt "knoklete" hender (ala Jahn Teigen light), og er litt brei over ræva, men det kan være innstillingen på tven min. :)

Skrevet

Det er akkurat det som er problemet, tennene ser ut som om de er "Made in Hollywood", ho burde faktisk trukket ei tann eller noe.

Men ho er svært pen, og det er vanskelig å finne noen feil på ho.

Men ho har litt "knoklete" hender (ala Jahn Teigen light), og er litt brei over ræva, men det kan være innstillingen på tven min. :)

Hun er definitivt ikke brei over ræva, hun er sylslank. Og har nettopp blitt kjæreste med Ailo Gaup i følge sladrebladene, har du fått med deg det? Tennene kan jo være bleket, det er mange utenfor Hollywood som gjør det.

Skrevet

Nei, Anne Rimmen. Ser jo ut som en hest jo.

Hester er da vakre dyr!

Skrevet

Hun er definitivt ikke brei over ræva, hun er sylslank. Og har nettopp blitt kjæreste med Ailo Gaup i følge sladrebladene, har du fått med deg det? Tennene kan jo være bleket, det er mange utenfor Hollywood som gjør det.

Ok, da er det min tv det er noe galt med.

Det der med Ailo Gaup (enda en ny Gaup?) har eg ikkje fått med meg, så da gikk det toget også...jaja.

Eg er helt imot bleiking av tenner, og eg har vært i Hollywood *grøss & gru*.

Skrevet

Ja. Men hva betyr å rimme? Jeg har helt glemt det.

Uff, vet ikke om jeg orker å skrive det engang.

Sleike rævåpningen.

*jækk*

Skrevet

Uff, vet ikke om jeg orker å skrive det engang.

Sleike rævåpningen.

*jækk*

Ja, det var det, ja. Takk skal du ha.

Skrevet

Ja, det var det, ja. Takk skal du ha.

Ikke noe å takke for, du! ;-P

Skrevet

Hester er da vakre dyr!

Men det er ikke fint med hesteansikt på mennesker.

Skrevet

Ja jeg er fornøyd. Jeg hadde regulering i nesten to år da jeg var yngre. Jeg røyker ikke, og drikker heller ikke kaffe eller rødvin, så de er heldigvis ganske hvite.

Skrevet

Tenkte jeg skulle få skåret litt av tannkjøttet, bleket tennene, og fått satt inn skallfalsetter.

Eller få innplantater.

Dette er - min- store drøm. ( gliser ved tanken...)

Skrevet

Tenkte jeg skulle få skåret litt av tannkjøttet, bleket tennene, og fått satt inn skallfalsetter.

Eller få innplantater.

Dette er - min- store drøm. ( gliser ved tanken...)

Da tror eg det ville vært enklere og billigere og skifte ut alt fra halsen og opp, med det samme. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...