Gå til innhold

Jeg sa det..

Gjest Ærlighet er viktig!

Anbefalte innlegg

Gjest Ærlighet er viktig!
Skrevet

Hjort er hjort (og elg er elg). Jeg synes at du kan skrive en til melding (forstår det som det er på melding du har fortalt dette). Skriv, hallo :) Skremte jeg vannet av deg? Håper vi kan fortsette som venner, det går nok over en gang. snakkes

Aller helst skulle du nok ringt.

Ja, om jeg ikke hører noe i løpet av kort tid må jeg vel kanskje det, litt ekkelt hele greia, jeg skrev jo melding og regner med at han har fått den. Men om han plutselig kontakter meg og later som ingenting blir jeg veldig usikker, skal jeg da si det en gang til eller la det passere mon tro?

Men tenker å gi han noen dager først, selv om det er en pine å gå å tenke på det da...

Skrevet

Ja, om jeg ikke hører noe i løpet av kort tid må jeg vel kanskje det, litt ekkelt hele greia, jeg skrev jo melding og regner med at han har fått den. Men om han plutselig kontakter meg og later som ingenting blir jeg veldig usikker, skal jeg da si det en gang til eller la det passere mon tro?

Men tenker å gi han noen dager først, selv om det er en pine å gå å tenke på det da...

Dersom han fortsatt ikke har gitt deg en tilbakemelding synes jeg han virker som en dårlig kompis i utgangspunktet. En du helt sikkert kan være for uten. Selv om det alltid er trist å gi slipp på mennesker du har lært å kjenne og blitt glad i. Jo lenger dere har kjent hverandre, jo verre er det. Forholdet mellom dere kommer uansett aldri til å bli det samme igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...