Gjest støvler vs. cherrox.. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå lurer jeg på om jeg skal gå til anskaffelse av støvler eller sherrox til snuppa som går i barnehage... Bor på vestlandet. Hva ville dere gjort???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis du har en unge som faktisk holder seg varm på føttene i 2 varmegraders slaps i kun støvler og ullsokker så holder jo det. Jeg derimot sverger til Cherrox til mine, men vi bor i Trøndelag da. ) Jeg hater å være kald på føttene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Våre har bestandig hatt både støvler, Cherrox og vinterstøvler. Hvert til sitt bruk, og dels kan de overlappe hverandre, hvis noe er vått etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest støvler vs. cherrox. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis du har en unge som faktisk holder seg varm på føttene i 2 varmegraders slaps i kun støvler og ullsokker så holder jo det. Jeg derimot sverger til Cherrox til mine, men vi bor i Trøndelag da. ) Jeg hater å være kald på føttene! ja, det er noe med det.... Men jeg tenkte å shoppe litt i dag. Har jo ikke blitt vinter enda, men ville du kjøpt cherrox nå eller ville du ha ventet til det ble kaldere?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ja, det er noe med det.... Men jeg tenkte å shoppe litt i dag. Har jo ikke blitt vinter enda, men ville du kjøpt cherrox nå eller ville du ha ventet til det ble kaldere?? Kjøp nå) Hvis du venter så kan du garantere at den dagen du drar ut er det tomt for størrelsen du skal ha. Jeg sverger også til Cherrox. Gummistøvler blir så inmari kalde rundt null. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lottimer1365381115 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ja, det er noe med det.... Men jeg tenkte å shoppe litt i dag. Har jo ikke blitt vinter enda, men ville du kjøpt cherrox nå eller ville du ha ventet til det ble kaldere?? Jeg hadde kjøpt cherrox hvis du skal kjøpe enten eller. Cherrox holder ned til -4, ved lavere temperaturer enn det er det vinterstøvler som gjelder Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ja, det er noe med det.... Men jeg tenkte å shoppe litt i dag. Har jo ikke blitt vinter enda, men ville du kjøpt cherrox nå eller ville du ha ventet til det ble kaldere?? Skulle jeg kjøp nå så hadde jeg kjøpt Cherrox. Det er jo oktober om et par dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ville helt klart gått for støvler.. Da kan du justere varmen med ulike sokker etter været. Jeg kan ikke fordra Cherrox... uansett hvor vanntette de er fra utsiden så blir de klissvåte inni og det tar en uke å tørke dem, selv på varmekablene på badet! Støvler blir også våte inni når ungene svetter på føttene, men da kan man ta av sokken (som tørker raskt) og støvlene tørker raskt. Fóret inni Cherroxene niholder på vannet :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har cherrox liggende klar til kalde dager. Barnehagen vår er mye på tur, så nå har de støvler og ullsokker der. Kalde føtter på tur er ikke noe godt. Cherroxene sender jeg med når det begynner å bli minusgrader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ville helt klart gått for støvler.. Da kan du justere varmen med ulike sokker etter været. Jeg kan ikke fordra Cherrox... uansett hvor vanntette de er fra utsiden så blir de klissvåte inni og det tar en uke å tørke dem, selv på varmekablene på badet! Støvler blir også våte inni når ungene svetter på føttene, men da kan man ta av sokken (som tørker raskt) og støvlene tørker raskt. Fóret inni Cherroxene niholder på vannet :-p Har aldri vært plaget med at cherrox blir våte inni vi, mulig våre unger ikke har gener for å svette på beina? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå er det sent på høsten - gummistøvlene er ute av bruk om ikke lenge. Jeg vill egått for dockers nå og goretex litt utpå hvis dere bor slik at det blir kaldt? Dockers er mye lettere å tørke hvis de blir våte nedi, mine vil ikke ha cherrox mer etter at de fikk sine første dockers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har aldri vært plaget med at cherrox blir våte inni vi, mulig våre unger ikke har gener for å svette på beina? Mulig det :-) Min er ekstrem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mulig det :-) Min er ekstrem... Støveltørker er genial for å tørke Cherrox! Kunne ikke overlevd uten ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå er det sent på høsten - gummistøvlene er ute av bruk om ikke lenge. Jeg vill egått for dockers nå og goretex litt utpå hvis dere bor slik at det blir kaldt? Dockers er mye lettere å tørke hvis de blir våte nedi, mine vil ikke ha cherrox mer etter at de fikk sine første dockers. Dockers: bilde? Hvor kjøper du dem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222686784' post='3972464] Dockers: bilde? Hvor kjøper du dem? Har ikke bilde, men jeg har kjøpt dem på skoringen tidligere. De har gummi nederst i sort, også er det ulik farge på skaftet. De kommer i sterk gul, blå, sort, rosa og rød såvidt jeg husker. Skaftet kjennes litt ut som nylon på utsiden, og de er ikke foret med sånn pelsaktig for men med noe som er glatt nedi. De tåler litt mer kulde enn cherox sies det. Tror omtrent alle ungene her vi bor har sånne, så de vet sikkert hva det er hvis du spør i skobutikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222686638' post='3972461] Støveltørker er genial for å tørke Cherrox! Kunne ikke overlevd uten ;o) ''Støveltørker er genial for å tørke Cherrox! Kunne ikke overlevd uten ;o)'' Jeg kjøpte skotørker i fjor, fikk ikke brukt den i det hele tatt for cherroxene var tørre hele vinteren - og ja, de var i bruk hele vinteren også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222686638' post='3972461] Støveltørker er genial for å tørke Cherrox! Kunne ikke overlevd uten ;o) Nei, det må nok nesten være et must. Vi har ikke det dessverre.. :-p Men vi trenger det heller ikke når vi holder oss til andre typer vinterstøvler :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har ikke bilde, men jeg har kjøpt dem på skoringen tidligere. De har gummi nederst i sort, også er det ulik farge på skaftet. De kommer i sterk gul, blå, sort, rosa og rød såvidt jeg husker. Skaftet kjennes litt ut som nylon på utsiden, og de er ikke foret med sånn pelsaktig for men med noe som er glatt nedi. De tåler litt mer kulde enn cherox sies det. Tror omtrent alle ungene her vi bor har sånne, så de vet sikkert hva det er hvis du spør i skobutikken. Å ja, du mener sånne som Sorel og Kamik, med uttagbar ullsokk...? Det har vi, dvs ungene har :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222692748' post='3972546] Å ja, du mener sånne som Sorel og Kamik, med uttagbar ullsokk...? Det har vi, dvs ungene har :-) Uttagbar... Er mulig det er noe jeg ikke har oppdaget her.... *rødme nå - må sjekke når jeg finner dem frem...* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.