Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Poden (10 år) er på Riksen i dag og i morra (med pappa) for storkontroll. Det er snart 7,5 år siden siste hjerteoperasjon (stor sak hvor de gjorde mye rart som bl.a. aldri hadde vært utført i Norge tidligere) og nå ville de ha ham inn på en skikkelig kontroll over flere dager. Han er jo på kontroll på St. Olavs en gang i året og alt ser veldig bra ut og jeg vet jo at han er frisk som en fisk, rask og kjekk og aktiv, men allikevel så blør morshjertet i dag... Hva om - tenk om - hvem vet...?! Nervene ligger utenpå huden i dag, som de gjorde i går og som de også vil gjøre helt til jeg får ham hjem i morra kveld... Heldigvis er barnehjertekirurgene på Riksen i verdensklasse og kardiologene ligger vel ikke langt etter de heller! ) *Trøster seg selv* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Stor klem! Er ikke lett når det er noe med ungene, og du kjenner vel ganske godt på all redselen fra dengangen du ikke visste at dette kom til å gå bra også? Men nå vet du at han kommer hjem igjen - så fyll timene og dagene. Gå tur, sykle, se tv, rydd i skapene og knekk en og en time mens du planlegger hvordan du skal skjemme bort ungene etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tenk så heldige vi er, som får bo dette landet hvor man blir fulgt opp så godt! Skjønner at du tenker og føler og er nervøs, men dette går bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Stor klem! Er ikke lett når det er noe med ungene, og du kjenner vel ganske godt på all redselen fra dengangen du ikke visste at dette kom til å gå bra også? Men nå vet du at han kommer hjem igjen - så fyll timene og dagene. Gå tur, sykle, se tv, rydd i skapene og knekk en og en time mens du planlegger hvordan du skal skjemme bort ungene etterpå. ''Er ikke lett når det er noe med ungene, og du kjenner vel ganske godt på all redselen fra dengangen du ikke visste at dette kom til å gå bra også?'' Det har jeg fortrengt ganske grundig tror jeg... ;o) Neida, jeg husker det utmerket godt, men da levde vi på en måte midt oppi det, nå har vi jo hatt normalt liv i 7,5 år og har hatt det på avstand en god stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 *klem* Han er nok i trygge hender på Riksen. All den erfaringen jeg har med dem (dog andre avdelinger) er at der jobber eliten. De kan sine saker. Håper på at du får hjem en gutt som kan fortelle at alt var helt fint. Jeg satt ute en kveld på Riksen og snakket med en nybakt mamma som var flydd inn sammen med gutten sin, da tenkte jeg på deg. Jeg håper og tror at jeg var til litt nytte for den mammaen som satt helt alene og følte seg ensom. Hun takket for at noen ville snakke med henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Går nok bra, dette! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Altea Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lykke til : ) Det går nok sikkert bra. Klem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222684198' post='3972421] Går nok bra, dette! *klem* Han har vært gjennom noen undersøkelser nå og alt ser lovende ut så langt. ) Både mms og sms'er tikker inn her og viser en blid og fornøyd guttunge til tross for en lang og hektisk dag. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han har vært gjennom noen undersøkelser nå og alt ser lovende ut så langt. ) Både mms og sms'er tikker inn her og viser en blid og fornøyd guttunge til tross for en lang og hektisk dag. ) Bra! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lykke til! Det går nok bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har "fulgt" guttungen din her siden han ble født, gjennom diverse operasjoner og kontroller. Godt at han er såpass ung at dere har sluppet å f.eks. pendle mellom Norge og USA hver gang han skulle gjennom noe nytt. Det jeg kanskje husker aller best, er hvor sprek han var etter den siste operasjonen. Du skrev at han raste rundt i sykehuskorridoren, og legene lurte på om det virkelig kunne være "han der som ble operert i forgårs?" Så jeg tror det kommer til å gå aldeles utmerket. Men jeg forstår svært godt at det er en påkjenning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har "fulgt" guttungen din her siden han ble født, gjennom diverse operasjoner og kontroller. Godt at han er såpass ung at dere har sluppet å f.eks. pendle mellom Norge og USA hver gang han skulle gjennom noe nytt. Det jeg kanskje husker aller best, er hvor sprek han var etter den siste operasjonen. Du skrev at han raste rundt i sykehuskorridoren, og legene lurte på om det virkelig kunne være "han der som ble operert i forgårs?" Så jeg tror det kommer til å gå aldeles utmerket. Men jeg forstår svært godt at det er en påkjenning. ''Du skrev at han raste rundt i sykehuskorridoren, og legene lurte på om det virkelig kunne være "han der som ble operert i forgårs?"'' *hehe* Det stemmer det! ) Jeg husker også veldig godt da vi kom tilbake på St. Olavs, dagen etter hjemkomst da vi var nede på sykehuset for en sjekk og traff en av kardiologene, ikke vår faste, i korridoren. Han gikk og snakket alvorlig med en annen lege eller viktig mann, men da han fikk se Poden (2 år 8 mnd) så sa han bare til mannen:"Jeg må bare snakke litt med XX!" og så var han nede på kne foran Poden og småpratet med ham. Den viktige mannen ble fullstendig parkert! ) Det varmet mammahjertet det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han har vært gjennom noen undersøkelser nå og alt ser lovende ut så langt. ) Både mms og sms'er tikker inn her og viser en blid og fornøyd guttunge til tross for en lang og hektisk dag. ) Så fint at alt ser bra ut ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.