Bookworm Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Skulle se Dr. Phil jeg, men det er bare Hjemmets kryssordmagasin på skjermen... Er det flere som har problemer med kanalen? 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke problemer her,har på Dr.Phil nå. 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Ikke problemer her,har på Dr.Phil nå. Kom her også nå... Har vært mye slik i det siste, bildet henger seg opp, på en måte... Kan være kabelen, men rart det bare er den kanalen... 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Kom her også nå... Har vært mye slik i det siste, bildet henger seg opp, på en måte... Kan være kabelen, men rart det bare er den kanalen... Bra det kom da,rart at den detter ut da,det skjer ikke her bortsett fra når det regner mye,men da detter jo alt ut. 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Bra det kom da,rart at den detter ut da,det skjer ikke her bortsett fra når det regner mye,men da detter jo alt ut. Ja nettopp, alt ja... Det jeg reagerer på også, at det bare en den ene kanalen... 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ja nettopp, alt ja... Det jeg reagerer på også, at det bare en den ene kanalen... Men vet at TV3 har det svakeste signalet,så her er det den som detter ut først hvis det er noe. For en dust som er der i dag foressten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Men vet at TV3 har det svakeste signalet,så her er det den som detter ut først hvis det er noe. For en dust som er der i dag foressten. Ja,og nå kom det jammen meg en enda verre dust:-( 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ja,og nå kom det jammen meg en enda verre dust:-( At det går an... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.