Gå til innhold

TV3-problemer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle se Dr. Phil jeg, men det er bare Hjemmets kryssordmagasin på skjermen... Er det flere som har problemer med kanalen?

Skrevet

Ikke problemer her,har på Dr.Phil nå.

Kom her også nå... Har vært mye slik i det siste, bildet henger seg opp, på en måte... Kan være kabelen, men rart det bare er den kanalen...

Skrevet

Kom her også nå... Har vært mye slik i det siste, bildet henger seg opp, på en måte... Kan være kabelen, men rart det bare er den kanalen...

Bra det kom da,rart at den detter ut da,det skjer ikke her bortsett fra når det regner mye,men da detter jo alt ut.

Skrevet

Bra det kom da,rart at den detter ut da,det skjer ikke her bortsett fra når det regner mye,men da detter jo alt ut.

Ja nettopp, alt ja... Det jeg reagerer på også, at det bare en den ene kanalen...

Skrevet

Ja nettopp, alt ja... Det jeg reagerer på også, at det bare en den ene kanalen...

Men vet at TV3 har det svakeste signalet,så her er det den som detter ut først hvis det er noe.

For en dust som er der i dag foressten.

Skrevet

Men vet at TV3 har det svakeste signalet,så her er det den som detter ut først hvis det er noe.

For en dust som er der i dag foressten.

Ja,og nå kom det jammen meg en enda verre dust:-(

Skrevet

Ja,og nå kom det jammen meg en enda verre dust:-(

At det går an...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...