ekte nick Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg finner ingen måte å komme inn på forumet på lenger. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 De har skiftet navn, tror jeg. 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222685928' post='3972447] De har skiftet navn, tror jeg. Er det noen som har linken? 0 Siter
Gjest Mandagsdamen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Avkroken viser seg jo bare å være et überdumt chattested. Eksempel: - Jeg har lagd kul kake i dag, OG trent! - Å, hurra for deg! - Ja, kjempebra, da! - Kjempebra, ja. - Jippi for deg! Jeg er så imponert, ha ha! - Ja, ha ha! God, have mercy on me. 0 Siter
Gjest Pussig sammentreff Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Avkroken viser seg jo bare å være et überdumt chattested. Eksempel: - Jeg har lagd kul kake i dag, OG trent! - Å, hurra for deg! - Ja, kjempebra, da! - Kjempebra, ja. - Jippi for deg! Jeg er så imponert, ha ha! - Ja, ha ha! God, have mercy on me. Da ligner det veldig på dol, gjør det ikke? 0 Siter
ekte nick Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Avkroken viser seg jo bare å være et überdumt chattested. Eksempel: - Jeg har lagd kul kake i dag, OG trent! - Å, hurra for deg! - Ja, kjempebra, da! - Kjempebra, ja. - Jippi for deg! Jeg er så imponert, ha ha! - Ja, ha ha! God, have mercy on me. Det du beskriver, er jo dol på en prikk. Jeg har alltid opplevd Avkroken som hakket bedre. Mange av de reflekterte dol-brukerne gikk jo over dit. 0 Siter
Gjest Mandagsdamen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Da ligner det veldig på dol, gjør det ikke? Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken. Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink. Og ustyrtelig pinlig fjortisaktige avatarer. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken. Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink. Og ustyrtelig pinlig fjortisaktige avatarer. Hvorfor er du der da? Du må jo være der siden du påstår at du kjenner til hva som snakkes om der. Vær heller her da, hvis du ikke liker deg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Er det noen som har linken? Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg. Den linken lå da vitterlig ute her for ei uke eller to sida? Det er sikkert bare å søke den opp. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Er det noen som har linken? Jeg har... Send meg en mail på [email protected], og si fra her når du har gjort det. Sjekker den aldri Jeg blir nemlig slaktet om jeg poster den her igjen... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken. Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink. Og ustyrtelig pinlig fjortisaktige avatarer. 1 - du trenger ikke være på et forum du ikke trives på. 2 - du er tydeligvis ikke der siden du ikke vet hva du snakker om 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg. Jeg har den jeg, bare send meg en mail så får dere den. Det er bare det at de ikke vil den skal postes her... [email protected] 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg har... Send meg en mail på [email protected], og si fra her når du har gjort det. Sjekker den aldri Jeg blir nemlig slaktet om jeg poster den her igjen... Hvorfor blir du slaktet om du poster en webadresse? 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg. Klart de som vil får den. Men flertallet har avgjort at den skal legges ut på mail. Det blir som gamle dolgalleriet det, ingen fikk linken dit heller, av omtrent samme grunn. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Jeg har den jeg, bare send meg en mail så får dere den. Det er bare det at de ikke vil den skal postes her... [email protected] Hva er forskjellen på om alle sender deg en mail og får den fra deg- eller at du legger den ut her og at alle får adressen på den måten? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hva er forskjellen på om alle sender deg en mail og får den fra deg- eller at du legger den ut her og at alle får adressen på den måten? Ikke spør meg, jeg synes det er litt teit. Men jeg fikk så mye pes sist jeg la den ut her, at jeg sparer meg selv for bryderiet 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hvorfor blir du slaktet om du poster en webadresse? Fordi enkelte på forumet er veldig oppsatt på at linken ikke skal postes her. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Fordi enkelte på forumet er veldig oppsatt på at linken ikke skal postes her. Herregud, for et hysteri! Det tok meg nøyaktig 10 sek. å søke den opp her på DOL. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken. Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink. Og ustyrtelig pinlig fjortisaktige avatarer. Yeh, yeh, men herregud så koslig vi har det! :0) Selv med våre avatarer.. Om du ikke liker deg, så er det vel bare å komme deg ut da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.