Gå til innhold

Er Avkroken nedlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen måte å komme inn på forumet på lenger.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

23

• Dorthe

5

• ekte nick

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222685928' post='3972447]

De har skiftet navn, tror jeg.

Er det noen som har linken?

Gjest Mandagsdamen
Skrevet

Avkroken viser seg jo bare å være et überdumt chattested.

Eksempel:

- Jeg har lagd kul kake i dag, OG trent!

- Å, hurra for deg!

- Ja, kjempebra, da!

- Kjempebra, ja.

- Jippi for deg! Jeg er så imponert, ha ha!

- Ja, ha ha!

God, have mercy on me.

Gjest Pussig sammentreff
Skrevet

Eksempel:

- Å, hurra for deg!

- Ja, kjempebra, da!

- Kjempebra, ja.

- Ja, ha ha!

God, have mercy on me.

Da ligner det veldig på dol, gjør det ikke?

Skrevet

Eksempel:

- Å, hurra for deg!

- Ja, kjempebra, da!

- Kjempebra, ja.

- Ja, ha ha!

God, have mercy on me.

Det du beskriver, er jo dol på en prikk.

Jeg har alltid opplevd Avkroken som hakket bedre. Mange av de reflekterte dol-brukerne gikk jo over dit.

Gjest Mandagsdamen
Skrevet

Da ligner det veldig på dol, gjør det ikke?

Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken.

Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink.

Og ustyrtelig pinlig fjortisaktige avatarer.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei, det likner ikke på Dol. Jo, det likner på Dol før alle de chatteglade gikk til Avkroken.

Dol har sine tåpelige sider, men det er ofte skikkelige spørsmål og svar der. På Avkroken (heter ikke det lenger) er det bare oneliners. - Var jeg flink da? Ja, da var du flink.

Hvorfor er du der da? Du må jo være der siden du påstår at du kjenner til hva som snakkes om der.

Vær heller her da, hvis du ikke liker deg.

Skrevet

Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg.

Skrevet

Det er visst så hemmelig, så den linken får ingen. Syns det er litt tåpelig jeg.

Den linken lå da vitterlig ute her for ei uke eller to sida? Det er sikkert bare å søke den opp.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har...

Send meg en mail på [email protected], og si fra her når du har gjort det. Sjekker den aldri :)

Jeg blir nemlig slaktet om jeg poster den her igjen...

Persille1365381127
Skrevet

1 - du trenger ikke være på et forum du ikke trives på.

2 - du er tydeligvis ikke der siden du ikke vet hva du snakker om :)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har den jeg, bare send meg en mail så får dere den. Det er bare det at de ikke vil den skal postes her...

[email protected]

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har...

Send meg en mail på [email protected], og si fra her når du har gjort det. Sjekker den aldri :)

Jeg blir nemlig slaktet om jeg poster den her igjen...

Hvorfor blir du slaktet om du poster en webadresse?

Skrevet

Klart de som vil får den. Men flertallet har avgjort at den skal legges ut på mail. Det blir som gamle dolgalleriet det, ingen fikk linken dit heller, av omtrent samme grunn.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har den jeg, bare send meg en mail så får dere den. Det er bare det at de ikke vil den skal postes her...

[email protected]

Hva er forskjellen på om alle sender deg en mail og får den fra deg- eller at du legger den ut her og at alle får adressen på den måten?

Persille1365381127
Skrevet

Hva er forskjellen på om alle sender deg en mail og får den fra deg- eller at du legger den ut her og at alle får adressen på den måten?

Ikke spør meg, jeg synes det er litt teit.

Men jeg fikk så mye pes sist jeg la den ut her, at jeg sparer meg selv for bryderiet :)

Persille1365381127
Skrevet

Hvorfor blir du slaktet om du poster en webadresse?

Fordi enkelte på forumet er veldig oppsatt på at linken ikke skal postes her.

Skrevet

Fordi enkelte på forumet er veldig oppsatt på at linken ikke skal postes her.

Herregud, for et hysteri! Det tok meg nøyaktig 10 sek. å søke den opp her på DOL. ;)

Skrevet

Yeh, yeh, men herregud så koslig vi har det! :0)

Selv med våre avatarer..

Om du ikke liker deg, så er det vel bare å komme deg ut da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...