Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor gamle er ungene når cherrox er helt ut? Mine er 8 og 10 og cherrox er fremdeles det foretrukne skotøyet om vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sønnen min skal bruke cherrox i år også i allefall. Jeg tror han foretrekker dem pga at det bare er å stikke beina nedi. Datteren min sluttet med cherrox for kanskje 3 år siden. Hun er 13 år nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 *host* Jeg er 40 og bruker fortsatt cherrox... Beste som fins i null grader og slapseføre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 *host* Jeg er 40 og bruker fortsatt cherrox... Beste som fins i null grader og slapseføre. *Humrer* Men jeg tviler på at jenter på 14 i det hele tatt vil komme i nærheten av en cherrox. ;o) Snuppa på 8 var like fornøyd som mamma med at cherroxene fra i fjor fremdeles passer fint, selv med ullsokker inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gutten min på 9 passer sine cherrox fra i fjor. Tipper det blir siste paret.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ingen av mine på 8 og 10 brukte cherrox i fjor, men jeg så at de fleste klassekameratene brukte enda da. Jeg vil tippe guttene i hvertfall bruker det ut barneskolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Sønnen min skal bruke cherrox i år også i allefall. Jeg tror han foretrekker dem pga at det bare er å stikke beina nedi. Datteren min sluttet med cherrox for kanskje 3 år siden. Hun er 13 år nå. Jepp, det der er nok en guttegreie, at det er så greitt med sko man bare stikker beina nedi. Mine kunne nok gått med støvler og cherrox året rundt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jepp, det der er nok en guttegreie, at det er så greitt med sko man bare stikker beina nedi. Mine kunne nok gått med støvler og cherrox året rundt:-) ''Jepp, det der er nok en guttegreie, at det er så greitt med sko man bare stikker beina nedi.'' Passer Snuppa mi utmerket, hun er og blir en bedagelig unge. ) Vinterskoene krever litt mer når de skal på så jeg mener å huske at hun gikk i cherrox omtrent hele vinteren i fjor og påsto hardnakket at hun ikke frøs. Jeg kan ikke huske hun var kald på føttene heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Alle mine er fremdeles glade i cherroxene, så jeg vet ikke. Håper det tar lang tid, for det er jo en meget praktisk ting å ha på seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er uaktuelt her i huset. Sammen med gummistøvler. (Tok ut de gamle støvlene av skapet, og de var i hvertfall 2 nr. for små). Snuppa er 9. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 *Humrer* Men jeg tviler på at jenter på 14 i det hele tatt vil komme i nærheten av en cherrox. ;o) Snuppa på 8 var like fornøyd som mamma med at cherroxene fra i fjor fremdeles passer fint, selv med ullsokker inni. Min 14-åring nekter å så mye som se på cherrox, så det har du nok helt rett i! I den alderen teller utseende myye mer enn komfort ja. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkot Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 13 åringen hjemme bruker cherrox som gummistøvler, og når hun er med papsen på motorsykkeltur. På vinteren er cherroxer for kalde til å bruke her vi bor, hvis det ikke bare er slaps. 8 åringen bruker cherroxene sine litt mer, men er det kaldt bruker hun andre støvletter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kastet mine i vår, og du vet jo hvor gammel jeg er. Jeg gjorde det pga av at de var slitte, og at nabo'n stadig ertet meg ;( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 snuppa blir elleve og vi har fortsatt cherrox, men de blir ikke brukt like flittig som før, men greit å ha på de våteste dagene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.