Gå til innhold

Når slutte med cherrox?

Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sønnen min skal bruke cherrox i år også i allefall. Jeg tror han foretrekker dem pga at det bare er å stikke beina nedi.

Datteren min sluttet med cherrox for kanskje 3 år siden. Hun er 13 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*

Jeg er 40 og bruker fortsatt cherrox... Beste som fins i null grader og slapseføre.

*Humrer* Men jeg tviler på at jenter på 14 i det hele tatt vil komme i nærheten av en cherrox. ;o)

Snuppa på 8 var like fornøyd som mamma med at cherroxene fra i fjor fremdeles passer fint, selv med ullsokker inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine på 8 og 10 brukte cherrox i fjor, men jeg så at de fleste klassekameratene brukte enda da. Jeg vil tippe guttene i hvertfall bruker det ut barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min skal bruke cherrox i år også i allefall. Jeg tror han foretrekker dem pga at det bare er å stikke beina nedi.

Datteren min sluttet med cherrox for kanskje 3 år siden. Hun er 13 år nå.

Jepp, det der er nok en guttegreie, at det er så greitt med sko man bare stikker beina nedi. Mine kunne nok gått med støvler og cherrox året rundt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det der er nok en guttegreie, at det er så greitt med sko man bare stikker beina nedi. Mine kunne nok gått med støvler og cherrox året rundt:-)

''Jepp, det der er nok en guttegreie, at det er så greitt med sko man bare stikker beina nedi.''

Passer Snuppa mi utmerket, hun er og blir en bedagelig unge. :o) Vinterskoene krever litt mer når de skal på så jeg mener å huske at hun gikk i cherrox omtrent hele vinteren i fjor og påsto hardnakket at hun ikke frøs. Jeg kan ikke huske hun var kald på føttene heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Humrer* Men jeg tviler på at jenter på 14 i det hele tatt vil komme i nærheten av en cherrox. ;o)

Snuppa på 8 var like fornøyd som mamma med at cherroxene fra i fjor fremdeles passer fint, selv med ullsokker inni.

Min 14-åring nekter å så mye som se på cherrox, så det har du nok helt rett i! I den alderen teller utseende myye mer enn komfort ja.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 åringen hjemme bruker cherrox som gummistøvler, og når hun er med papsen på motorsykkeltur. På vinteren er cherroxer for kalde til å bruke her vi bor, hvis det ikke bare er slaps.

8 åringen bruker cherroxene sine litt mer, men er det kaldt bruker hun andre støvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...