Gå til innhold

Emma Tallulah Behn

Gjest kritisisma

Anbefalte innlegg

Gjest kritisisma

En ny prinsesse er født... Og navnesmaken til familien Behn er særdeles langt fra min! Lurer på om det er Märtha som digger Bruce Willis eller om det er Ari som digger Demi Moore. For det er vel fra Tallulah Moore de har fått ideen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

5

• pekkaline

5

• Helmi

4

• AneM1365380603

4

Da Maud Angelica ble født, tenkte jeg herregud for et pompøst fjollenavn. Etterhvert har jeg jo sett at de begynte i det små og så har jo navna blitt styggere og styggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kritisisma

Da Maud Angelica ble født, tenkte jeg herregud for et pompøst fjollenavn. Etterhvert har jeg jo sett at de begynte i det små og så har jo navna blitt styggere og styggere.

Veldig enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt for mye hasjrøyking i kongehuset

Emma er da greit, men å velge et mellomnavn som Tallullah? Det høres jo veldig useriøst og klovnete ut - og egentlig høres det litt arabisk ut (Ali Baba...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg hørte Emma så tenkte jeg: åh....det er et pent navn....

....men Tallulah??? What???? Høres arabisk ut ja.....

Leah Isadora minner meg forøvrig alltid bare om sminke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, utrolig godt poeng:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst mulig?

Hvorfor i all verden skal dere kritisere Märtha og Ari for deres navnevalg?

FLOTT at noen TØR å bryte litt med den SYKE janteloven som eksisterer i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maud, Lea og Emma er jo greit nok, men de andre-navnene er så absolutt i overkant for meg ja... Hovedsaken er jo at de selv liker navnene, men det er liksom ikke måte på. De ber jo rett og slett om at folk skal snakke om det og rakke ned på det, men det er kanskje oppmerksomhet de vil ha tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maud, Lea og Emma er jo greit nok, men de andre-navnene er så absolutt i overkant for meg ja... Hovedsaken er jo at de selv liker navnene, men det er liksom ikke måte på. De ber jo rett og slett om at folk skal snakke om det og rakke ned på det, men det er kanskje oppmerksomhet de vil ha tross alt...

Eller kanskje de bare vil velge navn de selv liker? Det er jo ingen tvil om at de ofte går "mot strømmen" når det gjelder både livsstil og uttrykk. Selvfølgelig påvirker dette navnevalgene også.

Jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kult at de har valgt det navnet som ligger på navnetoppen jeg da ;-)

Andrenavnet er jo ganske spesielt, men matcher jo søstrenes ;-)

Det viktigste er at de liker navnekombinasjonen og at de selv kan velge navn på barna sine. Er nok en smule verre for krompen og frue... De har nok noen navn de _må_ velge ut fra :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi nørdmenn er nok ganske så trauste og kjedelige, ja ;-P

Helt enig, og jeg har sagt mitt om det lenger nede i tråden.

Blir så oppgitt over alle som skal kritisere i hytt og gevær når noe skiller seg ut. Husker hvordan artisten Jan Werner ble mobbet her inne i sin tid. Trist.

Selv vil jeg påstå at Märtha og Ari har banet vei for at folk flest er begynt å velge litt mer utradisjonelle navn selv, og at det er litt av årsaken til at ikke 1000 personer henger seg på denne klagetråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, og jeg har sagt mitt om det lenger nede i tråden.

Blir så oppgitt over alle som skal kritisere i hytt og gevær når noe skiller seg ut. Husker hvordan artisten Jan Werner ble mobbet her inne i sin tid. Trist.

Selv vil jeg påstå at Märtha og Ari har banet vei for at folk flest er begynt å velge litt mer utradisjonelle navn selv, og at det er litt av årsaken til at ikke 1000 personer henger seg på denne klagetråden.

Enig med deg :)

Jeg liker utradisjonelle navn selv og det kan jeg jo egentlig ikke så mye for - Det er bare sånn det er ;-)

(Ungene våre har helt vanlige navn, men det er nok helst gubbens skyld ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helt oppgitt

Herregud!!! Stakkars unge. Emma er et flott navn, men Tallulah da??!! Maud Angelica var tungt og pompøst, Leah Isadora minner mest om en dårlig reklame for sminke, men dette her er bare latterlig. Får bare håpe at de ikke får en datter nummer fire, for da blir det vel Sonja Tigerlily eller Märtha Peachblossom eller noe sånt........ Disse to er kun ute etter en ting, oppm erksomhet, og da bruker de alle midler.......Men en ting skal de i alefall ha, de er kreative. Det skal godt gjøres å kunne klare å komme opp med noe så til de grader horribelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, vi hadde jo en link hvor vi kunne finne vårt indianernavn også ;)

Hehe, ja, jeg het Badeand til etternavn tror jeg..... Kombinert med fornavnet ble det ganske så lekkert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...