Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hehe, ja, jeg het Badeand til etternavn tror jeg..... Kombinert med fornavnet ble det ganske så lekkert ;-) Badeand- fint fint navn ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Herregud!!! Stakkars unge. Emma er et flott navn, men Tallulah da??!! Maud Angelica var tungt og pompøst, Leah Isadora minner mest om en dårlig reklame for sminke, men dette her er bare latterlig. Får bare håpe at de ikke får en datter nummer fire, for da blir det vel Sonja Tigerlily eller Märtha Peachblossom eller noe sånt........ Disse to er kun ute etter en ting, oppm erksomhet, og da bruker de alle midler.......Men en ting skal de i alefall ha, de er kreative. Det skal godt gjøres å kunne klare å komme opp med noe så til de grader horribelt. Det er sikkert bare du som ikke følger med i tiden ;-) Lisa Stokke sin datter heter også Tallulah og jeg tror ikke det er et så ekstremt uvanlig navn i USA f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Badeand- fint fint navn ;0) Ja, og kombinert med mitt "Olsen-aktige" etternavn blir det bare helt supert ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, og kombinert med mitt "Olsen-aktige" etternavn blir det bare helt supert ;-) Hihi :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skulkesjal Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Herregud!!! Stakkars unge. Emma er et flott navn, men Tallulah da??!! Maud Angelica var tungt og pompøst, Leah Isadora minner mest om en dårlig reklame for sminke, men dette her er bare latterlig. Får bare håpe at de ikke får en datter nummer fire, for da blir det vel Sonja Tigerlily eller Märtha Peachblossom eller noe sånt........ Disse to er kun ute etter en ting, oppm erksomhet, og da bruker de alle midler.......Men en ting skal de i alefall ha, de er kreative. Det skal godt gjøres å kunne klare å komme opp med noe så til de grader horribelt. Jeg tror det blir Turid Tinkerbell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Helt på trynet! Emma er fint og forhåpentligvis er det det de kommer til å kalle henne. Snakk om å gjøre alt de kan for å være sære.. Men blir egentlig døtrene til prinsesse Martha prinsesser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er sikkert bare du som ikke følger med i tiden ;-) Lisa Stokke sin datter heter også Tallulah og jeg tror ikke det er et så ekstremt uvanlig navn i USA f.eks. Men togli, vi bor i Norge;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det seriøst mulig? Hvorfor i all verden skal dere kritisere Märtha og Ari for deres navnevalg? FLOTT at noen TØR å bryte litt med den SYKE janteloven som eksisterer i Norge. Tsss... hva skal vi ellers snakke om da? Er det ikke litt morro å høre hva andre syns? Er det ikke morro å høre at noen er enig med deg og at andre er enig med meg? (Jeg syns Tallulah er et hypertåpelig-har-lyst-å-være-annerledes-navn) Dessuten er de helt sikkert innstilt på at mange av oss vanlig dødelige ville komme til å syns at Tallulah er et merkelig navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Navnet skjemmer da ingen. Noen ville nok kritisert uansett hvilket navn barna fikk. Det er det som er det fine med å være menneske, vi er ikke like. Å så pent sagt...;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det er sikkert bare du som ikke følger med i tiden ;-) Lisa Stokke sin datter heter også Tallulah og jeg tror ikke det er et så ekstremt uvanlig navn i USA f.eks. Lisa Stokke bor vel i Norge også? Eller...? Nå er jo Martha og Ari litt mer "internasjonale" enn den gjengse nordmann da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Men togli, vi bor i Norge;o) Lisa Stokke bor vel i Norge også? Eller...? Nå er jo Martha og Ari litt mer "internasjonale" enn den gjengse nordmann da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ''Emma Tallulah Behn'' Eg visste ikkje at ho var gravid en gang??? Men ungen skal vel ikkje hete det der? De må i såfall ha blitt inspirert av "Tusen og en natt" og Mulla Krekar! Og media som sier at det er Mette Marit som røyker mye dop?? ha.ha... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes navnet et vakkert jeg. All honnør til dem for at de DRITER i hva andre måtte mene! Typisk norsk med usj og æsj og uffameg for alt som er litt annerledes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes navnet et vakkert jeg. All honnør til dem for at de DRITER i hva andre måtte mene! Typisk norsk med usj og æsj og uffameg for alt som er litt annerledes! Neida jeg er glad i ting som er litt annerledels jeg. Mine barn skal få ganske spesielle navn som sikkert mange ikke vil synes er fint.. men jeg bryr meg ikke noe om det Men akkurat Tallulah synes jeg ikke var fint. Smak og behag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Neida jeg er glad i ting som er litt annerledels jeg. Mine barn skal få ganske spesielle navn som sikkert mange ikke vil synes er fint.. men jeg bryr meg ikke noe om det Men akkurat Tallulah synes jeg ikke var fint. Smak og behag Så flott at du velger navn som du selv liker, på tross av hva de rundt deg måtte synes! Me like! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synest faktisk navnet er flott jeg:-) Alle her er så enige om at Emma er greitt. Bikker kanskje over til det kjedelige synest jeg etter flere år på navnetoppen . Men med Tallulah som navn nr 2 så ble det jo helt noe annet. Har aldri hørt det før men synest det var flott! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kan ikke si at jeg deler navnesmaken heller - uten å utdype noe mer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lisa Stokke bor vel i Norge også? Eller...? Nå er jo Martha og Ari litt mer "internasjonale" enn den gjengse nordmann da ;-) Bor ikke Lisa Stokke i London da? Mer internasjonale eller ei, jålete er de iallefall;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Alle foreldre gir barna sine det fineste navnet de kan tenke seg Et lite tankekors til dem som mener å ha fasitten på "fine navn". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bor ikke Lisa Stokke i London da? Mer internasjonale eller ei, jålete er de iallefall;o) Jo, hun gjør sikkert det De hadde sikkert fått kritikk om de hadde kalt datra for Hildur Marie også - og da hadde det neppe vært fordi de var jålete ;-) Nei, jeg mener folk må få velge de navna de selv liker og dessuten er det fryktelig trasig når folk ikke velger det fineste navnet de vet, i redsel for hva andre skal tenke. Jeg synes det er kult at de har valgt utradisjonelt og at de antagelig har en mening bak navnene de valgte (navnebetydning osv)? Vi nordmenn bør lære oss å ikke alltid være så tradisjonelle. Det er nesten sånn at vi blir litt usikre og utrygge når folk velger "annerledes" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.