AneM1365380603 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg synes hun er prikklik kronprins Haakon som baby Ja, det synes jeg også. Søt baby ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ligna på mora Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2261925.ece Synes hun er så søt, og hun likner på største storesøster som man tydelig kan se er lik sin mor Huff, det var en lite pen baby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Huff, det var en lite pen baby. De er sjelden _pene_ i den alderen da, litt ørde og skrukkete i huden (men det glatter seg fort ut) ikke har de øyenbryn og ikke har de hår eller øyevipper. Men det kommer det og. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg synes hun er prikklik kronprins Haakon som baby Det syns jeg også!...nyfødte er nydelige, ikke fordi de er spesielt pene, men fordi alt på dem er så smått...lite og perfekt liksom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Likner alle jentebabyer på hverandre? Hehe, ta deg en tur på føden du Spm. 1. Ja. Eg har vært på føden tre ganger, det skulle klare seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2261925.ece Synes hun er så søt, og hun likner på største storesøster som man tydelig kan se er lik sin mor Jeg synes i grunnen at alle kongebarnebarna ligner på hverandre som babyer. Akkurat samme type baby og samme munnen. Jeg synes hun var søt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det syns jeg også!...nyfødte er nydelige, ikke fordi de er spesielt pene, men fordi alt på dem er så smått...lite og perfekt liksom... Enig i det:) De er bare skjønne uansett:) Min eldste var virkelig nydelig av utseende når hun var nyfødt, men de to neste var både røde og skrukkete, men utrolig nusselige likevel ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Spm. 1. Ja. Eg har vært på føden tre ganger, det skulle klare seg. Har du telt med den gangen du ble født selv her? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes faktisk navnet er litt kult, men det er fordi jeg forbinder det med Tallulah Bankhead, en fresk og frittalende dame. :-) Bruce Willis, du lissom;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.