Gjest 2 trinn Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Saken er den at gutten(7år) min har klaget over hodepine ei stund.Og i går og i dag sier han at det gjør vondt i tissen.Har tisset seg ut 1 gang om natta for noen uker siden,og det ahr ikke skjedd siden han sluttet med bleie.Når vi hentet på sfo på fredag så tisset han i buksa før vi kom til bilen.Jeg er høygravid og har legetime(fastlege) i morgen og lurer på om jeg kan ta med han inn i samme slengen?.Kan jo bestille akutt time men da må jeg kjøre oppover 2 ganger i morgen.Bor ikke i nærheten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ville tatt med en urinprøve av han hvertfall :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tja... Om legen er i godlune så. En svangerskapskontroll (som jeg antar du skal på) er noe helt annet enn en vanlig legetime da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ta med urinprøve av ham og lever den i skranken hos legen. Der sjekker de med det samme om det er infeksjon eller ikke, så tar du det derfra.... Det skader ikke å spørre om legen har tid til å se på ham (argumenter med lang vei, at gutten er dårlig osv..). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.