Gå til innhold

Litt utenfor tema - kastrering...

Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Ok. Trodde det var standard, jeg. Er jo praktisk å vite at katten er chippet. Dyrlegen vår ville til og med tatovere i begge ørene, men jeg syns det holdt med det ene. He,he....

Enig med deg, det kunne jo vært kjekt å vite. Men kanskje skadde/ihjælkjørte katter i større grad kommer til dyrlegen her? Vi bor på et lite sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ....AV

6

• Aliza1365380759

4

• Babette

3

• waxo

2

Mest aktive i denne tråden

Min ble kastrert på kjøkkenbordet til naboen og det kostet 800 kr men jeg husker ikke om det var med reiseutlegget hennes på 250 kr eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er for en bagatell å regne i forhold til alle uønskede kattunger som blir avlivet rundt omkring...

Det burde være forbudt å la ukastrerte hannkatter ferdes løse..

For ikke snakke om alle uønskede som ender sitt liv i en plastikkpose..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en interesse for en katts edlere deler og dører :-)

Men noe jeg lurer på... hvor ung kan en katt være før den kan kastreres

Vi har fått en kattunge i hus nå som kan være ca 4,5 mnd.

Jeg vil gjerne få den kastrert så tidlig som mulig da vi har en annen hannkatt i huset og jeg er redd det vil ende med krangel til slutt.

Sjefskatten er ikke akkurat overbegeistret over nykomlingen men tolererer han til en viss grad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

For en interesse for en katts edlere deler og dører :-)

Men noe jeg lurer på... hvor ung kan en katt være før den kan kastreres

Vi har fått en kattunge i hus nå som kan være ca 4,5 mnd.

Jeg vil gjerne få den kastrert så tidlig som mulig da vi har en annen hannkatt i huset og jeg er redd det vil ende med krangel til slutt.

Sjefskatten er ikke akkurat overbegeistret over nykomlingen men tolererer han til en viss grad :-)

Min var ca 6 måneder. Spør dyrlegen, er mitt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...