Gå til innhold

Hvilken farge er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he, det krever litt med tre ja..Men det merkes mest på vinterstid, når de mye inne..Masse hår..Støvsuger hver dag..

Tre hunder dilter etter hvor enn man går ;0)

Ellers er det helt topp, de små sliter hverandre ut, så de trenger litt mindre stimulering enn om de var alene.

Og på turer går det fint med tre, jeg har den store som regel løs,de to små i dobbel lenke.

Litt styr når man treffer andre hunder da ;0)

Har du to, merkes ikke den tredje! Hihi!

Hehe. Jeg ser for meg at det kan bli litt problematisk på tur :o) Har du tre av samme kjønn? Hvis ikke, hva gjør du under løpetid?

Vi skal nok mest sannsynlig ha en gutt nå, så om vi skal ha to må det bli en jente senere. Tenker det er stress under løpetid.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

24

• Dorthe

2

• AneM1365380603

2

• mrxx

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe. Jeg ser for meg at det kan bli litt problematisk på tur :o) Har du tre av samme kjønn? Hvis ikke, hva gjør du under løpetid?

Vi skal nok mest sannsynlig ha en gutt nå, så om vi skal ha to må det bli en jente senere. Tenker det er stress under løpetid.

Vi har to hundegårder, så ute går det fint.

Inne sperrer jeg av, så har jeg hannen oppe, og tispa nede.

Har sånn trappegrind, så de står å titter opp ;0)

Så bytter jeg litt på hvem som er oppe & nede.

I perioder er ikke hannen til å ha inne, han markerer seg, uler og spiser ikke...

Men så roer det seg igjen.

Hadde jeg valgt igjen i dag, hadde jeg aldri valgt en av hvert kjønn... ;0)

Skrevet

Vi har to hundegårder, så ute går det fint.

Inne sperrer jeg av, så har jeg hannen oppe, og tispa nede.

Har sånn trappegrind, så de står å titter opp ;0)

Så bytter jeg litt på hvem som er oppe & nede.

I perioder er ikke hannen til å ha inne, han markerer seg, uler og spiser ikke...

Men så roer det seg igjen.

Hadde jeg valgt igjen i dag, hadde jeg aldri valgt en av hvert kjønn... ;0)

Hmm, så egentlig burde vi velge to tisper? Men vi kan jo ikke garantere at det blir to stk, og vi har jo egentlig mest lyst å en hann. Selv om moren også er ei veldig fin og kraftig jente :o)

Skrevet

Hmm, så egentlig burde vi velge to tisper? Men vi kan jo ikke garantere at det blir to stk, og vi har jo egentlig mest lyst å en hann. Selv om moren også er ei veldig fin og kraftig jente :o)

Det går helt fint med en av hvert. Men det krever litt ekstra.

Både av plass og tålmodighet..

Om hos oss hadde jeg valgt forskjellig.

Men så har vi to unger, fem katter og tre hunder, og alle krever sitt. Hadde vi kun hatt to hunder og unger, hadde jeg ikke vært negativ i det hele tatt ;0)

Men som sagt, det går fint, her også.

Vi skal muligens bruke hannen i avl til neste november! Spennende :0)

Skrevet

Det kommer jo an på dyret som skal bruke denne, og fargen ellers i stua.

Men den brune var minst stygg.

Skrevet

Det kommer jo an på dyret som skal bruke denne, og fargen ellers i stua.

Men den brune var minst stygg.

Så du synes de var stygge? Synes de er fine jeg, og av god kvalitet. Det er det viktigste.

Skrevet

Det går helt fint med en av hvert. Men det krever litt ekstra.

Både av plass og tålmodighet..

Om hos oss hadde jeg valgt forskjellig.

Men så har vi to unger, fem katter og tre hunder, og alle krever sitt. Hadde vi kun hatt to hunder og unger, hadde jeg ikke vært negativ i det hele tatt ;0)

Men som sagt, det går fint, her også.

Vi skal muligens bruke hannen i avl til neste november! Spennende :0)

Fem katter også? Jøss, dere har det livat :o)

Spennende med hannen i avl da. Skal dere få en valp fra det kullet eller ? Eller blir det for mye? :o)

Skrevet

Hjemme hos meg hadde den passet best i grått, men siden jeg ikke vet hvilke farger du har hjemme i stua så kan jeg ikke svare :o)

Skrevet

Hjemme hos meg hadde den passet best i grått, men siden jeg ikke vet hvilke farger du har hjemme i stua så kan jeg ikke svare :o)

vi har lyse vegger, svarte skinnsofaer, en skjenk i ubehandla furu, brunt stuebord, lyst laminatgulv, brune tepper i sofaen. Hehe. Alt går ikke i samme stil her for å si det sånn. Jeg tror jeg ender opp på brun. Likte den best.

Skrevet

vi har lyse vegger, svarte skinnsofaer, en skjenk i ubehandla furu, brunt stuebord, lyst laminatgulv, brune tepper i sofaen. Hehe. Alt går ikke i samme stil her for å si det sånn. Jeg tror jeg ender opp på brun. Likte den best.

Da tar du den. Jeg har grå sofa og svart bord og grå katt så jeg hadde gått for den grå

Skrevet

Så du synes de var stygge? Synes de er fine jeg, og av god kvalitet. Det er det viktigste.

Det er viktig med god kvalitet ja, men fine var de ikkje.

Hadde de fjerna det latterlige kjøttbeinet i fronten, så hadde det blitt mye bedre, det ser bare "Harry" ut.

Skrevet

Fem katter også? Jøss, dere har det livat :o)

Spennende med hannen i avl da. Skal dere få en valp fra det kullet eller ? Eller blir det for mye? :o)

Akkurat nå er det for mye. Men man vet aldri med tiden ;0)

Tispa mi er 1år, og hannen 2år, så de er jo forsatt "valper".

Så får se når den tiden er over.

:0)

candyqueen_83
Skrevet

Det er viktig med god kvalitet ja, men fine var de ikkje.

Hadde de fjerna det latterlige kjøttbeinet i fronten, så hadde det blitt mye bedre, det ser bare "Harry" ut.

Bare å snu den inn mot veggen det da vøttøh! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...