Gjest showerpower Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Har et dusjforheng (gjennomsiktig i matt plastlignende stoff), nederst er det begynt å bli rosa og grønnlig neders, er vel sopp og alge kanskje? Men får det ikke vekk. Noen tips? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Kjøp nytt! Eller legg det i klorin over natta. 0 Siter
Helmi Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Putt i vaskemaskinen og se hva som skjer 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Vaskes i vaskemaskinen:-) Hvor mange grader? 0 Siter
Speak Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor mange grader? Det kommer litt an på materialet. Tror nok jeg hadde prøvd forsiktig med 30 grader og ullprogram først:-) Skru gjerne av sentrifugeringen. Om det ikke virker ville jeg brukt 40 grader. Det verste som kan skje er at forhenget går i stykker, men det er kanskje like greit dersom det ikke blir pent av å vaskes. Men jeg har gjort det flere ganger der jeg bodde før, og det gikk helt bra. Litt krøllete, men rent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.