Gjest Vil til varmere strøk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som har noen råd om gode resemål? Eller gode erfaringer fra et sted? Sentrum og strand må være lett tilgjengelig så det ikke går masse tid i buss osv... Barna er på 1 og 2 år... Har tenkt mye på Grand Canaria, men føler det er så "vanlig" vil til et sted som ikke alle reiser. Hvis dere forstår.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det første som slo meg var Mongolia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det første som slo meg var Mongolia. Selvsagt. Det er et helt naturlig reisemål..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det første som slo meg var Mongolia. Er det varmt der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når på året vil dere reise? Hvis det er på sommeren, så kan dere jo leie et hus/leilighet langs solkysten i Spania f.eks.? Det er mange flotte steder der. Sjekk f.eks. her: http://www.spaniaguiden.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.