Wibecke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei alle sammen. Her er en link til en veldig god artikkel om prepubertet hvor de har et avsnitt for adopterte også. http://www.lilly.no/Nitro2/objects/pdf/veksthormon/no_volum17.1_pubertas.pdf se side 10... etter hva jeg forstår bruker de jentene som kommer tidlig i pubertet lengre tid på å utvikle bryster, behåring og på å få menstruasjon enn de som kommer i puberteten i "normal" alder. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym nå!!! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg leser alt jeg kommer over om temaet. Visste jeg hadde vært borti artikkelen før,men jeg fant den ikke igjen når jeg virkelig hadde behov for å studere teksten. Igjen,tusen takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wibecke Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg leser alt jeg kommer over om temaet. Visste jeg hadde vært borti artikkelen før,men jeg fant den ikke igjen når jeg virkelig hadde behov for å studere teksten. Igjen,tusen takk:-) Bare koselig... finnes masse lesestoff om det, det er bare å søke tidlig pubertet på google.no Vi gjør som sagt ingenting for å stoppe utviklingen hos vår datter nå, hun er lang og fordi det er flere i klassen hennes (etninske norske) som også er på vei inn i puberteten er hun også komfortabel med det som skjer med kroppen hennes. Det er noe med å være som alle andre. Igjen lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.