Gå til innhold

Tidlig pubertet

Wibecke

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Her er en link til en veldig god artikkel om prepubertet hvor de har et avsnitt for adopterte også.

http://www.lilly.no/Nitro2/objects/pdf/veksthormon/no_volum17.1_pubertas.pdf se side 10...

etter hva jeg forstår bruker de jentene som kommer tidlig i pubertet lengre tid på å utvikle bryster, behåring og på å få menstruasjon enn de som kommer i puberteten i "normal" alder.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym nå!!!

Jeg leser alt jeg kommer over om temaet. Visste jeg hadde vært borti artikkelen før,men jeg fant den ikke igjen når jeg virkelig hadde behov for å studere teksten.

Igjen,tusen takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser alt jeg kommer over om temaet. Visste jeg hadde vært borti artikkelen før,men jeg fant den ikke igjen når jeg virkelig hadde behov for å studere teksten.

Igjen,tusen takk:-)

Bare koselig... finnes masse lesestoff om det, det er bare å søke tidlig pubertet på google.no

Vi gjør som sagt ingenting for å stoppe utviklingen hos vår datter nå, hun er lang og fordi det er flere i klassen hennes (etninske norske) som også er på vei inn i puberteten er hun også komfortabel med det som skjer med kroppen hennes. Det er noe med å være som alle andre.

Igjen lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...