jubalong70 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så godt å høre:-) Nå har jeg lagt henne for kvelden, og hun sover med unntak av et host eller nys i ny og ne. Satser på en bedre natt for oss alle i natt! Det håper jeg dere får også God bedring til den lille 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det håper jeg dere får også God bedring til den lille Takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm, har man mulighet til å stille spruten på "rett frem"? Har prøvd på det før nemlig, og hele ungen var full av melk - bare nesa var tørr;-) Dårlig teknikk muligens?! Jeg føler jeg har bedre kontroll om jeg tar litt melk i nesesugeren og så spruter det i nesa derfra, mens babyen ligger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.