Gjest full house Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger tips til bursdagsgave til en jente som blir 3 år, og som har 3 eldre søstre..... det blir en utfordring å finne noe de ikke har fra før, så jeg setter stor pris på tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tja, utfordringen blir jo å finne noe de ikke har fra før siden hun har eldre søstre.. men hva med noe hun kan lage selv; mal din egen tskjorte, kopp el lignende !? Eller noe personlig; hådkle med navn, matboks m navn el lignende.. Ellers er jo lego, DVD filmer, barbie og tegnesaker noe min 3 år gamle jente liker =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Da min yngste ble 3 år ønsket hun seg en rosa bil med dukke inni, og en rosa kam ) Bilen kjøpte jeg hos Ringo. Jeg tror den kosta 169 kr. Hun leker med den daglig. Min jente elsker hester og dukker, men det er jo ikke alle jenter som liker å holde på med det. Slott med figurer er også populært. Hun fikk en kortstokk med prinsesser på som hun diller mye med. Sånn utenom det liker hun glittertuber, klistremerker, plastelina, bøker, kjoler og utkledningsklær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tja, utfordringen blir jo å finne noe de ikke har fra før siden hun har eldre søstre.. men hva med noe hun kan lage selv; mal din egen tskjorte, kopp el lignende !? Eller noe personlig; hådkle med navn, matboks m navn el lignende.. Ellers er jo lego, DVD filmer, barbie og tegnesaker noe min 3 år gamle jente liker =) Lignende skulle jeg til å skive. Kjøp noe hun han lage. Det liker jeg å få, og gi :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vindusmaling. Eller en vev. Dukkehus, er egentlig veldig dyrt men kan spleise med noen kanskje. Da har du jo også gavetips i lange tider fremover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bøker og musikk er alltid gode gaver, synes jeg, og sånt det ikke blir for mye av heller. Og det kommer hele tiden nye ting som er bra, så hvis du velger noe nytt har vel ikke de eldre fått det allerede. Men ellers er det bra med ting en kan lage, ja - kanskje noe hun selv kan gi bort til jul? De fleste lekeforretninger har en del hobbysaker som passer også for 3-åringer, iallefall med litt hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Lignende skulle jeg til å skive. Kjøp noe hun han lage. Det liker jeg å få, og gi :0) Jeg er ikke så glad i at ungene får ting som de må ha masse hjelp til å lage. Jeg synes det blir så mye styr, mas og kjekling, når barna har store forventninger om hvordan dette skal bli, og mor ikke har peiling og må lese seg frem til alle detaljer, med tre masete unger rundt. Skal de lage noe er tegning og perling greit. Litt mere styr og krangling med leire. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er ikke så glad i at ungene får ting som de må ha masse hjelp til å lage. Jeg synes det blir så mye styr, mas og kjekling, når barna har store forventninger om hvordan dette skal bli, og mor ikke har peiling og må lese seg frem til alle detaljer, med tre masete unger rundt. Skal de lage noe er tegning og perling greit. Litt mere styr og krangling med leire. Mine har fått masse til å lage, men aldri vært noe krangling her. Jeg liker å lage ting sammen med ungene, kjempe koslig stund! Både barn og voksne her koser seg. :0) Men man er jo forskjellige... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.