Gå til innhold

Andre forum..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som handler om det mennesker flest ikke kan klare å se... Om synske, ånder og alt sånt no ;) Nysgjerrig jeg ja.

Nå kaster nok hele dol seg over meg, hehe, jaja, jeg tåler det vel ;)

Hvorfor bryr du deg om hva en gjeng soseladder som ikke vet hvor sin egen nese er, mener om hva du synes er interessant?

http://www.paranormal.no/forum/phpbb2/viewforum.php?f=3

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

12

• pekkaline

6

• candyqueen_83

5

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bikkja fikk tur, i regnet, uten regndress. Da blir det nok vått og vilt og mye styr uten regndress. Særlig for hannen, som trengte mest å få! Ha ha, veldig morsomt!

*LOL*

Moro det!

Skrevet

Hihi, først salter jeg litt, så har jeg en haug med sukker som jeg dypper kompa i....Må ha det!'':0)

Milde måne!

Men så lenge du spiser noe du synes er godt så! :-)

Skrevet

Milde måne!

Men så lenge du spiser noe du synes er godt så! :-)

He,he,he, sant nok :0)

candyqueen_83
Skrevet

Ikke? Det er helt vanlig her.

Jeg liker det ikke da..Kan bare ha sukker på..

:0)

Jeg er vant til middagspølse, bacon, baconfett, kokte gulrøtter og kålrabi jeg :o) Noen i familien vil ha sirup også.

Skrevet

Jeg er vant til middagspølse, bacon, baconfett, kokte gulrøtter og kålrabi jeg :o) Noen i familien vil ha sirup også.

Hmm...Er vel forskjell fra plass til plass..

Dere hadde sikkert ment våre komper her i sør er gørr kjipe ;0)

Gjest tacomix
Skrevet

Jeg er på to forum ;) Jeg er ute etter å finne et aktivt forum som går mere på det alternative. Noen forslag?

Ja, ett slikt forum hadde vært bra, også for meg ;)

Gjest tacomix
Skrevet

Jeg er en fast bruker på ett forum, ellers titter jeg innom to andre når jeg ellers har tid.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Glemte svare på hva komper er..

Det er en stor potet klump, med kjøtt inni :0)

Som serveres med smør, sukker og tyttebærsylt.

Noen kaller det raspeball og potetball.

Noen har kjøttet ved siden av også.

Veldig godt :0)

''Noen kaller det raspeball og potetball. Noen har kjøttet ved siden av også.''

Og noen kaller det komle ;o)

Jeg har kjøttet ved siden av da, og ikke sukker, men masse stekt bacon, kålrabistappe og grov pølse.

Jeg bruker en pose med mel nå, Stangeland sitt komlemel, men før laget jeg det alltid fra bunnen av. Litt kjekt og lære seg den tradisjonen som har eksistert i generasjoner.

Skrevet

Hihi, først salter jeg litt, så har jeg en haug med sukker som jeg dypper kompa i....Må ha det!'':0)

Ball eller klubb som vi sier serveres her med flesk (vi har ikke flesk inni) og sirup og noen bruker også kokt kålrot og mange bruker duppe (en slags brunostsaus). Mmmm.... *slafse*

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1222926779' post='3974857]

''Noen kaller det raspeball og potetball. Noen har kjøttet ved siden av også.''

Og noen kaller det komle ;o)

Jeg har kjøttet ved siden av da, og ikke sukker, men masse stekt bacon, kålrabistappe og grov pølse.

Jeg bruker en pose med mel nå, Stangeland sitt komlemel, men før laget jeg det alltid fra bunnen av. Litt kjekt og lære seg den tradisjonen som har eksistert i generasjoner.

Stemmer det :0)

Skrevet

Ball eller klubb som vi sier serveres her med flesk (vi har ikke flesk inni) og sirup og noen bruker også kokt kålrot og mange bruker duppe (en slags brunostsaus). Mmmm.... *slafse*

Brunost saus? Har jeg aldri hørt om! :0)

Skrevet

Brunost saus? Har jeg aldri hørt om! :0)

Bare søk på duppe så får du masse oppskrifter. Den lages av melk, sukker og brunost som kokes opp sammen. :o)

candyqueen_83
Skrevet

Bare søk på duppe så får du masse oppskrifter. Den lages av melk, sukker og brunost som kokes opp sammen. :o)

Og det er ikke godt til ball ;O)

Skrevet

Og det er ikke godt til ball ;O)

Jooooo!!! :o)

Skrevet

Jeg er på to forum ;) Jeg er ute etter å finne et aktivt forum som går mere på det alternative. Noen forslag?

Prøv og søk på engelsk. Jeg vet det finnes, men ikke hvor for jeg har aldri vært på noe slikt, men har en kompis som tidligere har vært på et slikt. Jeg kan spørre ham om adressen hvis han husker den.

Skrevet

Nå for tida er jeg bare her. Det er så greit med dol, synes jeg. Her kan man komme og gå som man vil:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...