Gå til innhold

svart hylle??

Gjest hylle

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt en svart hylle (hylleplate) som man dester til veggen uten hylleknekter under eller noe på sidene? Jeg har sett dette noen plasser, men vet ikke helt hvordan de blir festen... Noen som har et tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rema 1000 her hos oss har det. Og jeg vet Bohus har de

REMA 1000? Det må man si.... Men hvordan er disse hyllene festet? ser man festet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Takk. Men hvordan festet dere hyllene til veggen???

Det følger med laaaange skruer/bolter som skal festet til veggen, så trés hylla inn på disse. Dermed ser en ikke hva hyllen er festet i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

REMA 1000? Det må man si.... Men hvordan er disse hyllene festet? ser man festet?

vi har sånne på jobben, og man ser ikke festet.

Tror man bare skrur skruer i veggen, så er det hull i hylla til å tre på skruene...hvis du skjønner hva jeg mener :-)

Føler meg ikke helt patent på å forklare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det følger med laaaange skruer/bolter som skal festet til veggen, så trés hylla inn på disse. Dermed ser en ikke hva hyllen er festet i:-)

Tror ikke de har disse hyllene på Ikea lenger? Vi lette etter det for noen uker siden, men fant det ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...