Gjest hylle Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det noen her som vet hvor jeg kan få kjøpt en svart hylle (hylleplate) som man dester til veggen uten hylleknekter under eller noe på sidene? Jeg har sett dette noen plasser, men vet ikke helt hvordan de blir festen... Noen som har et tips??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Rema 1000 her hos oss har det. Og jeg vet Bohus har de 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi kjøpte våre på IKEA... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hylle Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi kjøpte våre på IKEA... ok. Takk. Men hvordan festet dere hyllene til veggen??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hylle Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Rema 1000 her hos oss har det. Og jeg vet Bohus har de REMA 1000? Det må man si.... Men hvordan er disse hyllene festet? ser man festet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ok. Takk. Men hvordan festet dere hyllene til veggen??? Det følger med laaaange skruer/bolter som skal festet til veggen, så trés hylla inn på disse. Dermed ser en ikke hva hyllen er festet i:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 REMA 1000? Det må man si.... Men hvordan er disse hyllene festet? ser man festet? vi har sånne på jobben, og man ser ikke festet. Tror man bare skrur skruer i veggen, så er det hull i hylla til å tre på skruene...hvis du skjønner hva jeg mener :-) Føler meg ikke helt patent på å forklare :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 På Bohus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det følger med laaaange skruer/bolter som skal festet til veggen, så trés hylla inn på disse. Dermed ser en ikke hva hyllen er festet i:-) Tror ikke de har disse hyllene på Ikea lenger? Vi lette etter det for noen uker siden, men fant det ikke der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror ikke de har disse hyllene på Ikea lenger? Vi lette etter det for noen uker siden, men fant det ikke der. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60103632 Lack-hyllen finnes i flere størrelser også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60103632 Lack-hyllen finnes i flere størrelser også. Hmm. Kanskje det ikke var riktig størrelse da. Husker ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vi har kjøpt både på bohus og skeidar. (pcen går litt tregt så jeg orket ikke å åpne alle svarene du har fått fra før...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikeafrelst Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 IKEA? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.