Lotte :o) Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 8-åringen min bør hoppe i køya og sovne snart *HRMF* Jeg er så sint, jeg er sååååå sint på den ungen. *grrrrrrrrrrrrrrr* Han har irriterende lyder døgnet rundt, uten stans. Han terger, erter og hermer etter broren. Han syter og klager og er frekk. Helvete! Fy faen så sint jeg er nå. Jeg kan eksplodere av mindre. Makan til drittoppførsel. *ÅÅHHHHHHHHHHH* Jeg tror jeg får grønt og illeluktende utslett av han snart. Jeg har til og med truet med bo hos farmor, fordi farmor tydeligvis er flinkere enn meg som oppdrager! (faren er jo ok..) ;o) Føkk. Håper han vokser det av seg til i morgen. *stønn* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel rett og rimelig at du flytter til farmor siden det er du som ikke holder ut med han ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om en liten stund sover han søtt i sengen sin, og du går inn og nusser ham på kinnen og sier: "Jeg er glad i deg allikevel, ungen min." Slik gjorde jeg med min bråkebøtte, og det hjalp på mine egne følelser, jeg kjente at jeg ble mildere stemt og kjente på at morskjærligheten var der uansett. Mild mammahilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den kom fra hjertet. ;-) Men det er helt sikkert plass til mange gode og varme morsfølelser der også. Befriende med en ærlig og ganske usensuret utblåsning. Håper med deg at han vokser det av seg til i morgen.¨ mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 He, he, må le. Kjenner meg så godt igjen. Med tre små gutter, med to års mellomrom mellom hver holdt jeg av og til på å bli gal ( ifølge min mann kunne jeg ikke bli gal, bare verre:-) ) Hadde av og lyst til å ta den ene og denge den andre med. Vurderte lydtette polstrede bur, ett i hvert hjørne av stua, *flirer* Det skulle bli deilig bare de ble store!! Men det gikk seg til det også. I dag er alle guttene voksne og ute av huset og jeg sitter her og savner alt bråket......Har begynt å tinge på barnebarn for å få litt mer liv i huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, det var ærlig. Og herregud som jeg kjente meg igjen, samtidig som jeg ble litt lei meg, gitt. Jeg som hadde sett for meg at bare barnet ble en respektabel alder, så ville jeg slippe slike perioder. Du burde latt meg leve i håpet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, det var ærlig. Og herregud som jeg kjente meg igjen, samtidig som jeg ble litt lei meg, gitt. Jeg som hadde sett for meg at bare barnet ble en respektabel alder, så ville jeg slippe slike perioder. Du burde latt meg leve i håpet! Nok en illusjonsknusing, hehe! ;p *jeg er rolig igjen nå* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 He, he, må le. Kjenner meg så godt igjen. Med tre små gutter, med to års mellomrom mellom hver holdt jeg av og til på å bli gal ( ifølge min mann kunne jeg ikke bli gal, bare verre:-) ) Hadde av og lyst til å ta den ene og denge den andre med. Vurderte lydtette polstrede bur, ett i hvert hjørne av stua, *flirer* Det skulle bli deilig bare de ble store!! Men det gikk seg til det også. I dag er alle guttene voksne og ute av huset og jeg sitter her og savner alt bråket......Har begynt å tinge på barnebarn for å få litt mer liv i huset. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Den kom fra hjertet. ;-) Men det er helt sikkert plass til mange gode og varme morsfølelser der også. Befriende med en ærlig og ganske usensuret utblåsning. Håper med deg at han vokser det av seg til i morgen.¨ mvh ''Men det er helt sikkert plass til mange gode og varme morsfølelser der også.'' Ja, når ungen endelig sovna, så.., hehe! Han kan terge på seg gråstein av og til... *s* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Om en liten stund sover han søtt i sengen sin, og du går inn og nusser ham på kinnen og sier: "Jeg er glad i deg allikevel, ungen min." Slik gjorde jeg med min bråkebøtte, og det hjalp på mine egne følelser, jeg kjente at jeg ble mildere stemt og kjente på at morskjærligheten var der uansett. Mild mammahilsen fra Ja, men det er snålt med det; den du er mest glad i, er også den som kan få deg mest oppgitt, sint og frustrert... Nå ligger ungen til lading *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel rett og rimelig at du flytter til farmor siden det er du som ikke holder ut med han ;o) Det er vel rett før han kommer med den varianten, han også. Makan *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222980387' post='3975586] Det er vel rett før han kommer med den varianten, han også. Makan *s* Det hender jeg er møkk lei av en eller flere av ungene selv, så jeg skjønner deg godt. Noen ganger er det en stor glede å sende dem til køys. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1222980349' post='3975585] Ja, men det er snålt med det; den du er mest glad i, er også den som kan få deg mest oppgitt, sint og frustrert... Nå ligger ungen til lading *s* LOL, ungen på lading:o) Den syns jeg var morsom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjenner meg igjen gitt ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalla lurv Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Glitrende formulert :-) Spesielt det med at han ligger på lading.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Åh! Som jeg kjenner meg igjen!!! Det er dritvondt å bli så infernalsk sint! Men fy flate som de ungene kan strekke grenser og irritere!!! Har hatt en episode i dag, så jeg kjenner at håret reiser seg, når jeg tenker på det! Men godt når det roer seg, igjen, da! Nå skal jeg legge ungene til lading, de var farlig tidlig oppe i dag...:-0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vet du hva? Nå ble jeg så utrolig glad!!! Akkurat slik har vi det her hjemme også, bare at det er både 7-åringen og 8-åringen som driver slik - gjerne samtidig. Innimellom er jeg så helt usannsylig sint og frustrert at jeg har mest lyst til å sende ungene dit pepper'n gror. Heldigvis så går det over 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Vet du hva? Nå ble jeg så utrolig glad!!! Akkurat slik har vi det her hjemme også, bare at det er både 7-åringen og 8-åringen som driver slik - gjerne samtidig. Innimellom er jeg så helt usannsylig sint og frustrert at jeg har mest lyst til å sende ungene dit pepper'n gror. Heldigvis så går det over ;o) Skulle ønsket meg adressen til pepperplantasjen jeg også... Uansett er det greit å vite at omtrent like situasjoner forekommer i mange andre hjem også ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hold ut - om ytterligere 8 år er han grei! :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hold ut - om ytterligere 8 år er han grei! :-))) Tusen takk for oppmuntringen. Han er en skikkelig pain for tida. Til og med hans tålmodige mormor holder på å få fnatt... Finnes det ingen kur som tar kortere tid enn 8 år? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.