Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223213585' post='3977703] Tusen takk for oppmuntringen. Han er en skikkelig pain for tida. Til og med hans tålmodige mormor holder på å få fnatt... Finnes det ingen kur som tar kortere tid enn 8 år? ;o) Da kan jeg fortelle deg at våre barn var myyye verre som 16 åringer er enn som 8 åringer. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223112887' post='3976824] ;o) Skulle ønsket meg adressen til pepperplantasjen jeg også... Uansett er det greit å vite at omtrent like situasjoner forekommer i mange andre hjem også ;o) Ja, det er en trøst å vite at de fleste opplever slike frustrasjoner. Og jeg aner ikke hvor pepper'n gror, men sender dem likevel De har en tendens til å komme velberget hjem uansett Og takk og lov for det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.