Gjest Trådstarter Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes det er enda verre å gi sukkerfri saft enn sukret saft. Sukkerfri saft inneholder gjerne masse kjemikalier med ulike mer og mindre kjente bivirkninger. Uansett inneholder all saft syre som vil tære på tenner. Skjønner ikke hvorfor du er så ivrig på å gi saft, mye bedre å venne barnet til å drikke vann. Har ikke sagt jeg var ivrig etter å gi saft, det var bare en tanke. Hun elsker vann og da ønsker jeg å fortsette med det. Det jeg egentlig lurte på med denne tråden var ang. det å drikke med glass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Er ikke glad i sukker til barna Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Et godt tips - hold babyen din unna søte drikker så lenge du bare kan. Og se det heller som en anledning til å gå over på vann selv også. Hun kan heller få litt frukt og slikt som smaker søtt og godt og inneholder litt bra næring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.