Gå til innhold

Når babyen får grøt

Gjest graut :)

Anbefalte innlegg

Gjest graut :)

Pleier dere å ha babyen i høystol, i vippestol eller på fanget? Babyen min har ikke lært å sitte ennå. Har prøvd å ha henne i vippestol når hun får grøt, både å halveis ligge og å sitte mer oppreist, men det virker som hun spiser mindre da,

har jeg henne i fanget spiser hun mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solstice

Vi brukte vippestol og fang litt om hverandre. Hun satt best på fanget, så pappaen gjorde mest det, men jeg sleit med vonde skuldre, så jeg brukte vippestolen mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde dem både i vippestol og i fanget. Følte jeg hadde mer kontroll når de satt i fanget. La alltid armen til babyen som var nærmest meg, bak på ryggen min. Da var det ikke så lett for babyen å veive ned skjea (med innhold).

Gjør det du føler er best for deg og dine, du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Til å begynne med lå de i vippestolen. Jeg la en stor håndduk i vippestolen som dekket den helt. Armene gikk jo alle veier, så det ble endel griseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun spiser mer når du har henne på fanget, så ha henne på fanget. Jeg ville ikke satt henne i høy stol så lenge hun ikke kan sitte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...