Gjest graut :) Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Pleier dere å ha babyen i høystol, i vippestol eller på fanget? Babyen min har ikke lært å sitte ennå. Har prøvd å ha henne i vippestol når hun får grøt, både å halveis ligge og å sitte mer oppreist, men det virker som hun spiser mindre da, har jeg henne i fanget spiser hun mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg husker ikke hva vi gjorde. Det ble vel det som funket best i øyeblikket. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vippestol funka best her, men det betyr jo ikke at det funker best på andre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vi brukte vippestol og fang litt om hverandre. Hun satt best på fanget, så pappaen gjorde mest det, men jeg sleit med vonde skuldre, så jeg brukte vippestolen mest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vi hadde dem både i vippestol og i fanget. Følte jeg hadde mer kontroll når de satt i fanget. La alltid armen til babyen som var nærmest meg, bak på ryggen min. Da var det ikke så lett for babyen å veive ned skjea (med innhold). Gjør det du føler er best for deg og dine, du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Til å begynne med lå de i vippestolen. Jeg la en stor håndduk i vippestolen som dekket den helt. Armene gikk jo alle veier, så det ble endel griseri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vippestol. Men om å sitte på fanget funker hos dere, så fortsetter dere med det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvis hun spiser mer når du har henne på fanget, så ha henne på fanget. Jeg ville ikke satt henne i høy stol så lenge hun ikke kan sitte selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.