pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hva ville du tatt på deg om du skulle kle deg harry til fest? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Grilldress ;-) *LOL* Tenkte det samme! Men mange her inne ville vel kledd seg ut som..MEG! Hihihi! ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Grilldress ;-) Jah! Det har du rett i, det er harry, også clogs med ullsokker så blir man festens midtpunkt! *LOL* 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 *LOL* Tenkte det samme! Men mange her inne ville vel kledd seg ut som..MEG! Hihihi! ;0) Er det harry å kle seg lite? *lol* hehe 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Er det harry å kle seg lite? *lol* hehe Det er nå hvertfall det jeg har fått høre om de kjolene og div klær av folk her inne! ;0) Men nei, det er ikke mitt syn på hva som er harry! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Det er nå hvertfall det jeg har fått høre om de kjolene og div klær av folk her inne! ;0) Men nei, det er ikke mitt syn på hva som er harry! :0) Ikke mitt syn på harry heller. Du kler deg pent og kler deg etter kroppen din. De klærne hadde jeg kanskje kunne brukt for 20år siden, eller om jeg hadde hatt formene til dem. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ikke mitt syn på harry heller. Du kler deg pent og kler deg etter kroppen din. De klærne hadde jeg kanskje kunne brukt for 20år siden, eller om jeg hadde hatt formene til dem. Takk! :0) 0 Siter
Gjest asdcerrr Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 La Naturista sko og grilldress 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 Grilldress og crocs, kanskje? Crocs er en bankers tror jeg ja 0 Siter
Gjest asxswddf Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Crocs er en bankers tror jeg ja La Naturista er enda verre... 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 La Naturista er enda verre... Barbent mener du? 0 Siter
Gjest asxccder Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Barbent mener du? sånne; http://www.slagtenhelligko.dk/images/uploads/El_Naturalista.jpg 0 Siter
tonie Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Crocs er en bankers tror jeg ja Å ja. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner _hvorfor_ man skal kle seg harry til fest. Jeg ville heller gått for kult eller stilig;) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 sånne; http://www.slagtenhelligko.dk/images/uploads/El_Naturalista.jpg Ok Likner på typiske lærersko. ... Mimrer 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Grilldress og crocs som noen allerede har foreslått er jo kjempebra! Kanskje ei Kaci Kullmann-Five klemme i luggen? Jeg liker også best å pynte meg til fest, så skjønner at du helst vil være fin, men dette kan jo bli moro lell ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Grilldress og adidas-slippers. Med sokker (helst røde-og blåstripete tennissokker) over buksen:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Med sokker (helst røde-og blåstripete tennissokker) over buksen:-) ''Med sokker (helst røde-og blåstripete tennissokker) over buksen:-)'' JAAAA! Mer Harry enn det blir det ikke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.