Gå til innhold

crocs støvler

punky brewster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Persille1365381127

De er lette, enkle - og ingen sømmer, så de er vanntette. Men de er litt klamme... Billa blir fuktig på føttene når hun bruker dem, det virker som de ikke puster i det hele tatt.

Men det er jo drømmesko, gode å ha på, veier ingenting, god passform osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Jeg har et par selv. Jeg orker ikke å gå med vanlige støvler, det syns jeg er verdens mest ubehagelige fottøy. Men Crocs-støvlene liker jeg godt. De er lett, de er gode å ha på, sitter godt og gnager ikke. Jeg blir litt klam i dem, litt, ikke våt på bena. De puster ikke, men jeg har aldri hatt støvler som puster heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt dem i et par år nå. De er helt geniale til bruk på kanotur - tørker på et blunk - og til å leke i, men vi buker vanlige gummistøvler når vi skal være ute på tur en hel dag pga de blir klamme.

Må kombineres med ullsokker - bomullssokker blir for fort våte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er kjempebra. På vinteren kan man ha ullsåler og ullsokker i. Det flotteste er faktisk at de ikke er glatte på is. Her i trøndelag er det ofte is på veiemn og regn. Da er crocs støvlene fantastiske. De ble opprinnelig laget for at krokodillefiskere ikke skulle skli i båten. Og det virker for de er ikke glatte i hele tatt på is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...