punky brewster Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så de i butikken idag, noen som har prøvd de? Og hva synes barna? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De er lette, enkle - og ingen sømmer, så de er vanntette. Men de er litt klamme... Billa blir fuktig på føttene når hun bruker dem, det virker som de ikke puster i det hele tatt. Men det er jo drømmesko, gode å ha på, veier ingenting, god passform osv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har kun kjent på dem, og jeg tipper de er ubehagelige i lengden - de har jo ikke noe pustende lag mellom foten og gummien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har et par selv. Jeg orker ikke å gå med vanlige støvler, det syns jeg er verdens mest ubehagelige fottøy. Men Crocs-støvlene liker jeg godt. De er lett, de er gode å ha på, sitter godt og gnager ikke. Jeg blir litt klam i dem, litt, ikke våt på bena. De puster ikke, men jeg har aldri hatt støvler som puster heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vi har hatt dem i et par år nå. De er helt geniale til bruk på kanotur - tørker på et blunk - og til å leke i, men vi buker vanlige gummistøvler når vi skal være ute på tur en hel dag pga de blir klamme. Må kombineres med ullsokker - bomullssokker blir for fort våte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janna Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg synes de er kjempebra. På vinteren kan man ha ullsåler og ullsokker i. Det flotteste er faktisk at de ikke er glatte på is. Her i trøndelag er det ofte is på veiemn og regn. Da er crocs støvlene fantastiske. De ble opprinnelig laget for at krokodillefiskere ikke skulle skli i båten. Og det virker for de er ikke glatte i hele tatt på is. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.