Rhea Silvia Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 I dag blir det hjortesteik med poteter og grønnsaker. I går var det kjøttsaus og pasta I morgen blir det fiskegrateng. er hjemme denne uka og har planer om å gi familein god og sunn middag hver dag. Det blir f.eks gratinert laks en dag, baconpasta en dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuddelupp Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe akkurat det har du heeelt rett i :-) Er det ikke du som overhodet ikke spiser grønnsaker? Tror ikke du skal uttale deg så mye om mat, altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det ikke du som overhodet ikke spiser grønnsaker? Tror ikke du skal uttale deg så mye om mat, altså. Jeg uttaler meg så mye jeg bare vil jeg. Selv om jeg ikke spiser så mye grønnsaker så har jeg lov til å ha en mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuddelupp Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg uttaler meg så mye jeg bare vil jeg. Selv om jeg ikke spiser så mye grønnsaker så har jeg lov til å ha en mening. Så mye? Du spiser da ikke grønnsaker i det hele tatt, har du sagt. Ergo ikke kål heller, regner jeg med. Dermed har du ikke noe du skulle ha sagt i forhold til fåriKÅL, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så mye? Du spiser da ikke grønnsaker i det hele tatt, har du sagt. Ergo ikke kål heller, regner jeg med. Dermed har du ikke noe du skulle ha sagt i forhold til fåriKÅL, nei. Hehe *rister på hodet* Bruk eget nick neste gang du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuddelupp Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe *rister på hodet* Bruk eget nick neste gang du. Hehe, var dét det du hadde å komme med? Stakkars. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, var dét det du hadde å komme med? Stakkars. Jeg har ikke noe behov for å leke med troll idag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Helt enig! Jeg er heller ikke så veldig begeistret for tradisjonell norsk mat. Og hva er det med all ståheien rundt fårikål her i landet? Føler at alle går å gleder seg til å spise det. Altså jeg kan fint spise det selv men det er ikke noe jeg går å gleder meg til å spise liksom.. helt greit.. ikke noe mer.. Enig med deg. Men jeg spiser det ikke en gang! Det lukter forjævlig og ser ut som om sauen har blitt bomba. Å spise det frister virkelig ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal til Toscana. Ser frem til noen gode måltider (og godt drikke), ja! Og det som gjør maten ekstra deilig er at den er sunn også! *S* Spiser lite pasta og pizza når jeg er i Italia, men desto mer gode kjøtt- og grønnsaksretter med topp råvarer! *S* *Forferdelig, forferdelig grønn av misunnelse* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 *Forferdelig, forferdelig grønn av misunnelse* Skal ta med en *eh* oppskrift... til deg... kanskje! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223213628' post='3977705] *LOL* Ups. Hvordan greide jeg å legge svaret mitt her da? Det skulle ligge under Alteas. Det var hun som skulle ha lamme koteletter. Hehe, jaja:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Enig med deg. Men jeg spiser det ikke en gang! Det lukter forjævlig og ser ut som om sauen har blitt bomba. Å spise det frister virkelig ikke. Ja lukten er grusom! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 I dag blir det hjortesteik med poteter og grønnsaker. I går var det kjøttsaus og pasta I morgen blir det fiskegrateng. er hjemme denne uka og har planer om å gi familein god og sunn middag hver dag. Det blir f.eks gratinert laks en dag, baconpasta en dag Her er vår uke ) Mandag: kokt kveite m/ potet, gulrot/blomkål og eggesmør Tirsdag: pølse- og makaronigrateng m/ poteter og salat Onsdag: fiskekaker i brunsaus m/ potet, gulrot og pastaskruer Torsdag: kokt torsk m/ potet, gulrot og bacon Fredag: lasagne m/ salat og hvitløsbaguetter Lørdag: betasuppe og pannekaker Søndag: lammekoteletter m/ fløtegratinerte poteter, gulrot/brokkoli og soppstuing 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her er vår uke ) Mandag: kokt kveite m/ potet, gulrot/blomkål og eggesmør Tirsdag: pølse- og makaronigrateng m/ poteter og salat Onsdag: fiskekaker i brunsaus m/ potet, gulrot og pastaskruer Torsdag: kokt torsk m/ potet, gulrot og bacon Fredag: lasagne m/ salat og hvitløsbaguetter Lørdag: betasuppe og pannekaker Søndag: lammekoteletter m/ fløtegratinerte poteter, gulrot/brokkoli og soppstuing Grrrr, skulle stå under hovedtråden ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her er vår uke ) Mandag: kokt kveite m/ potet, gulrot/blomkål og eggesmør Tirsdag: pølse- og makaronigrateng m/ poteter og salat Onsdag: fiskekaker i brunsaus m/ potet, gulrot og pastaskruer Torsdag: kokt torsk m/ potet, gulrot og bacon Fredag: lasagne m/ salat og hvitløsbaguetter Lørdag: betasuppe og pannekaker Søndag: lammekoteletter m/ fløtegratinerte poteter, gulrot/brokkoli og soppstuing 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest breees Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her er vår uke ) Mandag: kokt kveite m/ potet, gulrot/blomkål og eggesmør Tirsdag: pølse- og makaronigrateng m/ poteter og salat Onsdag: fiskekaker i brunsaus m/ potet, gulrot og pastaskruer Torsdag: kokt torsk m/ potet, gulrot og bacon Fredag: lasagne m/ salat og hvitløsbaguetter Lørdag: betasuppe og pannekaker Søndag: lammekoteletter m/ fløtegratinerte poteter, gulrot/brokkoli og soppstuing Og vår uke da; Mandag: Pølser i lompe, knaseløk og ketchup sennep. Tirsdag: Findus paelja med firkorn og rømme. Onsdag: Finsalat med reker og skinke. Blandadressing. Torsdag: Fiskepinner med stua nudler. Fredag: Mors luksuspizza Lørdag: Grøt Søndag: Stek 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.