Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5 års jubileum? Nei, det blir ord-deling.. 5-års-jubileum? Nei, knøtent.. 5 årsjubileum? Dobbel betydning. 5 års-jubileum? Jeg stemmer for denne! Hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gadus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5-årsjubileum, tror jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5-årsjubileum, tror jeg... 5 års-jubileum hadde jeg skrevet ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5-årsjubileum, tror jeg... Enda et alternativ?! hjelp! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5-årsjubileum, tror jeg... Jeg ville gått for denne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Femårsjubileum! *S* Sifre under ti skal skrives med bokstaver, ikke med tall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg klarer ikke dy meg, du formelig ber om det.... ) Det heter rettskrivning, ikke rett-skrivning. Bortsett fra det ville jeg gått for samme alternativ som gadus under her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg klarer ikke dy meg, du formelig ber om det.... ) Det heter rettskrivning, ikke rett-skrivning. Bortsett fra det ville jeg gått for samme alternativ som gadus under her. Og ikke rett-skriving heller ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Femårsjubileum! *S* Sifre under ti skal skrives med bokstaver, ikke med tall. Det skal stå på en plakat, det må være lett leselig, samtidig som at det skal være korrekt. Litt tung å lese, den der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Og ikke rett-skriving heller ;O) Å, du sier ikke det ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg klarer ikke dy meg, du formelig ber om det.... ) Det heter rettskrivning, ikke rett-skrivning. Bortsett fra det ville jeg gått for samme alternativ som gadus under her. rett skrivnings hjelp ;-) Jeg har orddelingsfobi, det smerter meg å bare kødde med dette! ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det skal stå på en plakat, det må være lett leselig, samtidig som at det skal være korrekt. Litt tung å lese, den der. Om du gjerne vil ha med tallet 5 ville jeg absolutt skrevet "5-årsjubileum". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 rett skrivnings hjelp ;-) Jeg har orddelingsfobi, det smerter meg å bare kødde med dette! ;-D ''rett skrivnings hjelp'' Å grøss.... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5-årsjubileum. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skrive om? Jubileum 5 ÅR! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skrive om? Jubileum 5 ÅR! Ikke dumt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg klarer ikke dy meg, du formelig ber om det.... ) Det heter rettskrivning, ikke rett-skrivning. Bortsett fra det ville jeg gått for samme alternativ som gadus under her. Rettskrivningshjelp... Hele smørja skal i et langt tungt leselig ord. Ordeling er vel omtrent det eneste som er enklere på engelsk enn på norsk når det gjelder lese- og skrivbarhet. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Rettskrivningshjelp... Hele smørja skal i et langt tungt leselig ord. Ordeling er vel omtrent det eneste som er enklere på engelsk enn på norsk når det gjelder lese- og skrivbarhet. ;-) mvh Ikke lett å forstå mitt forsøk på humor i overskriften, ser jeg.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det skal stå på en plakat, det må være lett leselig, samtidig som at det skal være korrekt. Litt tung å lese, den der. Da sørger du for å ha så lite plass at det står. '' Femårs- jubileum'' mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Femårsjubileum! *S* Sifre under ti skal skrives med bokstaver, ikke med tall. Skal det være helt korrekt. Men på en plakat er det lov å sørge for at tallet 5 kommer tydelig fram. 5-årsjubileum mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.