Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Her kommer en ny vri: Vi har JUBILEUM, vi feirer at det er FEM ÅR siden firmaet ble startet. Eller at vi har vært gift... etc. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Enda et alternativ?! hjelp! ) Det er det riktige. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Her kommer en ny vri: Vi har JUBILEUM, vi feirer at det er FEM ÅR siden firmaet ble startet. Eller at vi har vært gift... etc. Hilsen Altfor mange linjer på plakaten, altfor dyrt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Altfor mange linjer på plakaten, altfor dyrt! :-) ÅH. skal det være en plakat? Så skriver du bare ett og ett ord på hver linje. FEM ÅRS JUBILEUM Og da slipper du orddelings problematikken og unngår for mange ord på plakaten, og den blir mer iøynefallende. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ÅH. skal det være en plakat? Så skriver du bare ett og ett ord på hver linje. FEM ÅRS JUBILEUM Og da slipper du orddelings problematikken og unngår for mange ord på plakaten, og den blir mer iøynefallende. Hilsen Nei, det blir helt feil. Fem- års- jubileum. Ordet må henge sammen på en eller annen måte. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nei, det blir helt feil. Fem- års- jubileum. Ordet må henge sammen på en eller annen måte. mvh Det er ikke ett ord, men tre forskjellige ord, og når du setter de opp på hver sin linje, skal det ikke være bindestrek, da blir det feil. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er ikke ett ord, men tre forskjellige ord, og når du setter de opp på hver sin linje, skal det ikke være bindestrek, da blir det feil. Hilsen Feil. 'Års' kan ikke stå alene. Det er ikke et selvstendig ord. S-en indikerer at det skal komme noe etterpå. 'Årsjubileum' kan heller ikke klare seg uten et tall/tallord foran. Det må dermed bli med bindestrek. Ellers ser det fryktelig klønete ut av type 'Komer plotselig tilbake.' ;-) mvh mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er ikke ett ord, men tre forskjellige ord, og når du setter de opp på hver sin linje, skal det ikke være bindestrek, da blir det feil. Hilsen Men det er fremdeles tre linjer, og dermed litt for knotete å lese - og litt for dyrt - jeg vil helst ha alt på samme linje. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men det er fremdeles tre linjer, og dermed litt for knotete å lese - og litt for dyrt - jeg vil helst ha alt på samme linje. ;-) Åh, jeg tenkte at tre linjer på en plakat, vil se ut av litt mer enn bare en linje. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Rettskrivningshjelp... Hele smørja skal i et langt tungt leselig ord. Ordeling er vel omtrent det eneste som er enklere på engelsk enn på norsk når det gjelder lese- og skrivbarhet. ;-) mvh ''Ordeling '' jeg synes dette ordet er rart jeg......... burde det ikke vært en d til? det er jo ''ord deling'' egentlig. Jeg er ingen god skriver, så jeg spør bare, og jeg spør tilfeldigvis deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5års-jubileum ville jeg skrevet da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5års-jubileum ville jeg skrevet da. ...da ser det ut som om '5' og 'års' har kræsja.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Men det er fremdeles tre linjer, og dermed litt for knotete å lese - og litt for dyrt - jeg vil helst ha alt på samme linje. ;-) FemÅrsJubileum 5-årsjubileum er da heller ikke så vanskelig å lese. Mange blir langt mer distraherte av feil orderling. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ...da ser det ut som om '5' og 'års' har kræsja.. ;-) hehe, skriv jubileum og tegn et fem tall over hele plakaten du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 5års-jubileum ville jeg skrevet da. Det blir helt feil. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ''Ordeling '' jeg synes dette ordet er rart jeg......... burde det ikke vært en d til? det er jo ''ord deling'' egentlig. Jeg er ingen god skriver, så jeg spør bare, og jeg spør tilfeldigvis deg Ordeling = treskjæring? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 FemÅrsJubileum 5-årsjubileum er da heller ikke så vanskelig å lese. Mange blir langt mer distraherte av feil orderling. mvh ''orderling''? ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 FemÅrsJubileum 5-årsjubileum er da heller ikke så vanskelig å lese. Mange blir langt mer distraherte av feil orderling. mvh "FemÅrsJubileum" oi da.. uff, nei..... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ''Ordeling '' jeg synes dette ordet er rart jeg......... burde det ikke vært en d til? det er jo ''ord deling'' egentlig. Jeg er ingen god skriver, så jeg spør bare, og jeg spør tilfeldigvis deg Det er orddeling, med to d'er og i ett ord. Iflg. rett skrivings programmet mitt. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 ''orderling''? ;-D ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.