Noraførr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 5-årsjubileum eller femårsjubileum er det korrekte ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ''''5 års jubileum?'''' Nope, feil orddeling... ''''5-års-jubileum?'''' Nei ''''5 årsjubileum?'''' Nei, dette betyr jo strengt tatt 5 stk 1-årsjubileer:-) ''''5 års-jubileum? Jeg stemmer for denne! Hva mener dere?'''' Feil orddeling i denne også... Derimot: 5-årsjubileum er riktig, hvis du da ikke skriver tallet med bokstaver, da blir det femårsjubileum... Du har gjort deg flid med å gi samme kommentarer som jeg selv har gjort - bortsett fra på den siste da. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jo - du har helt rett, det riktige er å orddeling... "å orddeling"? Nå får du Lillemus på nakken! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du har gjort deg flid med å gi samme kommentarer som jeg selv har gjort - bortsett fra på den siste da. ;-) Ok, jeg beklager da - jeg trodde du ba om hjelp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 "å orddeling"? Nå får du Lillemus på nakken! ;o) Huff ja, så den jeg også, men det var rett og slett ekstraslag på tast:-) Ingen redigeringsmulighet her serru... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ok, jeg beklager da - jeg trodde du ba om hjelp... Ja, og det fikk jeg - til slutt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.