Gjest ...og spekeskinke? Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 parmaskinke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, det går fint an å fryse det. Men hvorfor egentlig fryse det, det holder seg jo i evigheter. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spekeskinke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, det går fint an å fryse det. Men hvorfor egentlig fryse det, det holder seg jo i evigheter. Hilsen Kjøpte i går og ser at holdbarehetsdatoen går ut i dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte i går og ser at holdbarehetsdatoen går ut i dag... Ja, da hadde jeg nok også lagt den i fryseren. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, men visstnok skal spekemat ikke pakkes i plast:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte i går og ser at holdbarehetsdatoen går ut i dag... På spekemat? Da hadde jeg heller gått i butikken og klaget - med så lang holdbarhet som det er på spekemat så hadde jeg ikke godtatt at den gikk ut dagen etter at jeg kjøpte den... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.