Gjest tatovering Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Min mann har lyst til å tatovere inn barnas navn på underarmene. Jeg sitter her å ser litt på ulike skriftstyper, men finner liksom ikke den "perfekte" Noen som har forslag til stilig skrift.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Huff, nei. Alle ser billige og møkkete ut med tatoveringer, selv Angelina Jolie. Jeg ville heller gått for å snakke ham ut av det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan ikke annet enn å si meg enig med Tonie - dette hadde jeg prøvd så hardt jeg bare kunne å snakke ham bort fra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvor er det du har sett da? Det finnes mange tatovatører på nettet, med eksempler på det de har gjort. På Narvesen kan dere kjøpe tatoveringsblader. Bruk god tid, så dere finner noe dere virkelig vil like. Vær også forsiktige når dere skal velge hvem som skal utføre jobben. Jeg har venner som har måttet gå til andre for å få rettet opp et dårlig arbeid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea89 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Huff, nei. Alle ser billige og møkkete ut med tatoveringer, selv Angelina Jolie. Jeg ville heller gått for å snakke ham ut av det... hver sin mening.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvor er det du har sett da? Det finnes mange tatovatører på nettet, med eksempler på det de har gjort. På Narvesen kan dere kjøpe tatoveringsblader. Bruk god tid, så dere finner noe dere virkelig vil like. Vær også forsiktige når dere skal velge hvem som skal utføre jobben. Jeg har venner som har måttet gå til andre for å få rettet opp et dårlig arbeid. ''Jeg har venner som har måttet gå til andre for å få rettet opp et dårlig arbeid.'' *s* minner meg om dette: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker litt tykk bred skrift, med skygge.Fargen må være sort. Jeg synes det er kjempe fint å tatovere navnet på ungene! (Vedlikeholder holder harry imaget mitt ;0) Men du vet, ikke mange kjerringer på dol som liker slikt! ;0) (Altså det var en spøk..Delvis..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker litt tykk bred skrift, med skygge.Fargen må være sort. Jeg synes det er kjempe fint å tatovere navnet på ungene! (Vedlikeholder holder harry imaget mitt ;0) Men du vet, ikke mange kjerringer på dol som liker slikt! ;0) (Altså det var en spøk..Delvis..) Jeg syns det er søtt jeg, når menn tatoverer barnas navn ) Konas/samboerns navn kan de styre seg for da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg syns det er søtt jeg, når menn tatoverer barnas navn ) Konas/samboerns navn kan de styre seg for da Ja, ikke så smart å tatovere partneren...Men jeg hadde sikkert blitt sjarmert om Snaxy hadde tatovert mitt navn.. Men kjipt om det hadde vært ei før meg da! He, he! Og for hun som evt kom etter meg!... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan ikke annet enn råde deg til å overtale ham til å la være! Tatoveringer er ikke pent. Det _kan_ en sjelden gang være litt kult på pene, unge, mennesker. Men husk: De sitter hele livet. Og flyter gjerne litt ut etterhvert *urk*. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ''Jeg har venner som har måttet gå til andre for å få rettet opp et dårlig arbeid.'' *s* minner meg om dette: Ha ha, den er fin! Vennene mine hadde heldigvis ikke feilskriving, men at linjene i mønsteret ikke stemte, slik at det ble litt skjevt. Men jeg så på nettet en som krevde tilbakebetaling fordi en dato skrevet med romertall hadde blitt feil. Tatovøren nektet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Huff, nei. Alle ser billige og møkkete ut med tatoveringer, selv Angelina Jolie. Jeg ville heller gått for å snakke ham ut av det... ...og barna synes sikkert det er kjempekult at far har tatovert navnene deres når de blir en 14 - 15 år.... not! Er i alle fall glad for at min far aldri totoverte mitt og min søsters navn på kroppen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatovert - nei. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, ikke så smart å tatovere partneren...Men jeg hadde sikkert blitt sjarmert om Snaxy hadde tatovert mitt navn.. Men kjipt om det hadde vært ei før meg da! He, he! Og for hun som evt kom etter meg!... En jeg kjente en gang dro på byen og kom hjem tre dager etterpå med "Monica" i et hjerte på armen. Hans kone Gunn, kjøpte ikke argumentet om at han skulle ha en liste med alle kvinnene han hadde ligget med, derfor startet han kronologisk med den første for ham, og til slutt ville han ende med "Gunn" nedpå håndleddet, så dermed var dét ekteskapet historie... Med tre unger selvsagt som ikke fikk det overdrevent lett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 En jeg kjente en gang dro på byen og kom hjem tre dager etterpå med "Monica" i et hjerte på armen. Hans kone Gunn, kjøpte ikke argumentet om at han skulle ha en liste med alle kvinnene han hadde ligget med, derfor startet han kronologisk med den første for ham, og til slutt ville han ende med "Gunn" nedpå håndleddet, så dermed var dét ekteskapet historie... Med tre unger selvsagt som ikke fikk det overdrevent lett. Hehe, noen er dummere enn andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ''Jeg har venner som har måttet gå til andre for å få rettet opp et dårlig arbeid.'' *s* minner meg om dette: Hehe, han sliter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatovert - nei. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, noen er dummere enn andre. Det aller festligste var hvordan han klarte å holde den skjult de første dagene - og å se for seg hvordan han må ha stresset med om hun skulle fått øye på den... Skilsmisser er triste greier, men noen ganger tar det såpass av at det blir komisk likevel :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det aller festligste var hvordan han klarte å holde den skjult de første dagene - og å se for seg hvordan han må ha stresset med om hun skulle fått øye på den... Skilsmisser er triste greier, men noen ganger tar det såpass av at det blir komisk likevel :-) Hehe, i en slik situasjon så må man bare hoppe i det, den forsvinner jo ikke heller og sånn sett er det umulig å holde den skjult over lengre tid. Vanskelig å finne på ei troverdig historie også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatovert - nei. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, i en slik situasjon så må man bare hoppe i det, den forsvinner jo ikke heller og sånn sett er det umulig å holde den skjult over lengre tid. Vanskelig å finne på ei troverdig historie også:-) Jepp :-) Mest underholdende at han prøvde. Jeg tror han hadde kommet bedre ut av det med å si - oki, jeg dr**t meg ut maks. Jeg skal aldri røre alkohol igjen, uansett. Jeg håper du kan tilgi. Den er tynn den og - men den kunne hatt en teoretisk mulighet ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jepp :-) Mest underholdende at han prøvde. Jeg tror han hadde kommet bedre ut av det med å si - oki, jeg dr**t meg ut maks. Jeg skal aldri røre alkohol igjen, uansett. Jeg håper du kan tilgi. Den er tynn den og - men den kunne hatt en teoretisk mulighet ihvertfall. Alt blir tynt i en slik situasjon, det er umulig å komme godt ut, det handler bare om å komme best mulig ut:-) Men vet noen hvorfor han gjorde dette? Er det en eks som han ikke glemmer eller er ei jente han er eller var forelsket i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatovert - nei. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alt blir tynt i en slik situasjon, det er umulig å komme godt ut, det handler bare om å komme best mulig ut:-) Men vet noen hvorfor han gjorde dette? Er det en eks som han ikke glemmer eller er ei jente han er eller var forelsket i? Det var ei dame han lå med etter en fuktig natt på byen, som ble med ham til tatovereren dagen etter....... Hehe - skulle ikke forundre meg om hun ikke engang heter Monika... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.